فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گفتگو با آرفی/میگفتند من و خلیلی با هم مشکل داریم

 

فوتبال روز:مهاجم 18 گله لیگ هشتم در لیگ نهم بیست و یک هفته زمان را سپری کرد تا با پیراهن پرسپولیس پایش به گلزنی باز شود. اولین گل بازیکن آلبانیایی تبار سرخ ها اگر چه سه امتیازی نشد، اما ارزشی کمتر از آن نداشت.

 

گل شماره 8 پرسپولیس این تیم را از شکستی تلخ نجات داد. اشپیتیم بعد از اولین گلزنی به شدت خوشحال است. حالا همه به دنبال گفتگو با او هستند و دوباره تصویر این مدل سابق آلبانیایی روی جلد روزنامه ها خواهد رفت. یک گل چه ها که نمی کند.

* تبریک می گویم بالاخره با پیراهن پرسپولیس گلزنی کردی! چه احساسی داری؟
- برای گلزنی خودم خوشحالم، اما برای نتیجه خوشحال نیستم. وقتی بازی یک – یک می شود نمی توانم فقط به خاطر گلزنی خودم خوشحال باشم، اما بابت زدن اولین گل برای پرسپولیس احساس خوبی دارم. امروز (روز گذشته) دوباره متولد شدم و از این به بعد آرفی واقعی را خواهید دید.

* مثل اینکه خیلی دوست داشتی گل سه امتیازی بزنی؟
- مسلم است که باید چنین فکری داشته باشم. من برای همین فوتبال بازی می کنم که گل های 3 امتیازی به ثمر برسانم.

* دیگر اشپیتیم را با چهره ای گرفته در تمرینات نخواهیم دید؟
- امیدوارم همینطور باشد و به عنوان یک بازیکن با تمام انگیزه در تمرینات پرسپولیس حاضر شوم و تصمیم گیری نهایی را به عهده سرمربی بگذارم که از من استفاده کند یا خیر!

* در دومین بازی متوالی که بازیکن فیکس پرسپولیس بودی، موفق به گلزنی شدی، فکر می کنی جایگاهت را در ترکیب اصلی تثبیت کرده ای؟ 

 - من بازیکن هستم و طبق قراردادم وظیفه دارم تمام توانم را برای پرسپولیس استفاده کنم. مهم این نیست که من در ترکیب اصلی پرسپولیس باشم یا خیر، مهم موفقیت تیم است و اگر بازی هم نکنم، همیشه برای موفقیت تیم بهترین آرزوها را خواهم داشت.

* پس از این بازی 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارید، آیا طی هفته های باقی مانده می توانید این فاصله را پر کنید؟ 

 - بینش من این است که مهم ترین مساله در حال حاضر باقی ماندن پرسپولیس در کورس قهرمانی و رسیدن به جایگاهی است که بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

* پس رسیدن به مقام قهرمانی لیگ چندان برایتان اولویت ندارد؟  

- نه، اینطور نیست. تچه برای کسب عنوان قهرمانی، چه برای کسب سهمیه آسیایی، ما نیاز به پیروزی در بازی های آینده مان داریم. ما باید برو به جلو حرکت کنیم و به موازات آن حریفان اصلی مان را هم در نظر بگیریم. ما کار خودمان را می کنیم و مطمئنم با درگیر شدن سپاهان ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، این تیم ها در لیگ برتر امتیاز از دست خواهند داد و ما می توانیم ای فاصله را پر کنیم.

* اشپیتیم آرفی – محسن خلیلی ! شما دو نفر زوج جدید حط حمله پرسپولیس را تشکیل داده اید. دراین باره چه احساسی داری؟
- به عنوان یک بازیکن پرسپولیس باید با تمام بازیکنان پرسپولیس هماهنگ باشم، چه محسن خلیلی و چه سایر بازیکنان. من با محسن خلیلی ارتباط دوستانه ای دارم و همین ارتباط را با سایر بازیکنان نیز دارم.

* پس باید بگوییم در پرسپولیس برخلاف تمام حرف ها و حدیث ها، رفاقت وجود دارد؟  

- ما هرگز در پرسپولیس مشکلی نداشته ایم. تنها برخی خبرنگاران هستند که مدام سعی دارند به بازیکنان ما تلقین کنند میان آنها رفاقت وجود ندارد.
 4 ماه پیش نوشتند من و خلیلی با هم مشکل داریم، در صورتی که خلیلی از بهترین دوستان من در پرسپولیس است.

* یک سوال راجع به رفتار هوادارانی دارم که در بازی قبل شما، به هادی نوروزی اهانت کردند. نگران نیستی این اتفاق برای خودت رخ دهد؟  

- هواداران باید متوجه یک اصل باشند. آنها 3 ماه پیش با حسین بادامکی همین رفتار را داشتند، اما حالا بادامکی یکی از بهترین بازینکان پرسپولیس است. حالا این اتفاق برای هادی نوروزی تکرار شده است. حالا اگر هادی چند ماه دیگر گل قهرمانی پرسپولیس را بزند، تکلیف چیست؟ هواداران ما باید بدانند ما (پرسپولیس) و آنها مانند اعضای یک خانواده هستیم و باید در روزهای خوشی و تلخی کنار هم باشیم. اگر یک روز 3-0 شکست خوردیم مانند روزی که 3-0 پیروز می شویم تشویق شویم. 

 

منبع:سایت گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com        

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد