فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آقای کاشانی! احمدرضا همان عقاب آسیاست

آقای کاشانی! احمدرضا همان عقاب آسیاست 

فوتبال روز:واقعیت این است که دایی به طور کامل حق دارد که کادر فنی تیمش را تغییر دهد! حتی اگر بدون تعارفات مرسوم به کادر فنی پرسپولیس نگاه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که اگر این کادر خوب کار می‌کرد پرسپولیس تا این حد بی‌روح، سرد، ترسو و تسلیم شده نبود!

حتی وقتی درست‌تر و ریزتر به ماجرا نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که دوست داشتنی‌ترین دروازه‌بان و بازیکن ۳ دهه اخیر ایران هم در آماده‌سازی دروازه‌بان‌های پرسپولیسی روند موفقی نداشته و دروازه‌بان‌های با استعدادی چون حقیقی و معمارزاده را نه تنها به تیم ملی نرسانده بلکه آنها را از تیم ملی دور هم کرده است!
به واقع ورود دایی به پرسپولیس طبیعتا با رفرم در این تیم باید مواجه شود و این کمترین توقع در بدو ورود شهریار است به این تیم اگر چه هم خوردبین و هم عابدزاده دوست داشتنی باشند و محترم اما پرسپولیس برای آنکه پرسپولیس باشد و مدعی اصلی قهرمانی و به جایگاه ویران‌کننده خود بازگردد باید تغییراتی را بپذیرد و هزینه‌ای برای صعود بپردازد کما اینکه خروج این ۲ پیشکسوت پرسپولیس از این تیم هم از محبوبیت آنها نخواهد کاست و هر ۲ به دلیل زحمات فراوانی که کشیده‌اند برای همیشه در ذهن و تاریخ مردم ماندنی خواهند بود.
در این بخش و پس از آنکه به دایی حق دادیم تغییرات را در پرسپولیس با ایده‌ها و تفکرات خودش جلو ببرد حالا تاکید می‌کنیم که حرمت این ۲ پیشکسوت توسط کاشانی نگه داشته نشده است.
مقایسه رفتاری که کاشانی با کرانچار داشت با این ۲ استخوان‌خرد کرده‌ پرسپولیس به وضوح این مهم را نشان می‌دهد.
کاشانی برای کرانچار وقت گذاشت، جلسه گذاشت، حرمت او را حفظ کرد و خود کرانچار را قانع کرد که تغیر برای پرسپولیس واجب است و کار را تا جایی پیش برد که کرانچار مدعی شد با مشورت خود او دایی سرمربی پرسپولیس شده است. پس از آن هم تودیع صورت گرفت و کرانچار با حفظ حرمت کامل از پرسپولیس جدا شد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد. آن هم کرانچاری که هم حرفه‌ای‌تر از عابدزاده و خوردبین است و هم اخراج برایش بسیار گران تمام می‌شود و هم پرسپولیسی و ایرانی نبود.
کاشانی اما کجا و چه وقت با خوردبین که سینه سوخته پرسپولیس است و اولین بازیکن تاریخ این تیم جلسه گذاشته؟ کاشانی چه زمانی با عابدزاده ( همان عقاب آسیا) جلسه گذاشت تا او را توجیه و آرام کند؟ چرا عابدزاده پس از اخراجش در انتظار جلسه با کاشانی است؟ در حالی که باید پیش از اخراج این جلسه برگزار می‌شد؟
آیا حرمت محمود خوردبین نباید حفظ می‌شد؟ و نباید کار برای او به گونه‌ای پیش می‌رفت که این عصاره مو سپید باشگاه پرسپولیس در مراسمی تودیع شود و از عمری که به پای پرسپولیس گذاشته تقدیر شود؟
ممکن است دوستان آنجا در باشگاه پرسپولیس بگویند که اینها هنوز اخراج یا برکنار نشده‌اند؟ اما نحوه برخورد با این ۲ بزرگوار به مثابه برکناری است و ثانیا به معنای کم‌توجهی!
حتی همین دایی هم روزی از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود اما آن روز باید حرمت آقای گل جهان حفظ شود.
سوال ما از آقای کاشانی که باید تیم مورد نظر دایی را جانشین تیم فنی قبلی کند این است:
چگونه است که کرانچار پس از ۷ ماه حضور در ایران تودیع و توجیه می‌شود و با لبخند از پرسپولیس می‌رود اما عابدزاده و خوردبین که اولی افتخار آفرین و دومی نماد این باشگاه است با دلخوری جدا می‌شوند و شکوایه‌های صحیحی دارند که ناشی از کم‌محلی و عدم حفظ حرمت است؟ مگر نمی‌شود (یا نمی‌شد) از عابدزاده و خوردبین هم تجلیل به عمل آورد و آنها را تودیع کرد؟
آقای کاشانی توقع از شما بیش از اینهاست!
این عزیزان که امروز از کادر فنی پرسپولیس با نظر دایی (حق شهریار است) کنار گذاشته شده‌اند حرمتی دارند که اندازه این حرمت صدها برابر کرانچار است اما او توجیه و تودیع می‌شود و اینها نه توجیه و نه تودیع می‌شوند و باید از این و آن خبر برکناری خود از کادر فنی را بشنوند!
این عجیب است حاج حبیب، عجیب نیست؟  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ادمین چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 15:01 http://daramadema.mihanblog.com

سلام دوست من
قبل هر چیز باید یه خسته نباشید بهت بگم بابت این وبلاگ بسیار زیبایی که راه انداختی
خیلی خوشم اومد.
بعد باید یه چیز مهمی رو بهت بگم اینکه شاید تو هم انگیزت واسه وبلاگ درست کردن این بود که کسب درآمد داشته باشی یا اصلا در خارج از بحث وبلاگ دلت بخواد یه پولدار شی و به رویاهات برسی
در صورتی که عضو شی و یه وبلاگ مثه من راه بندازی یه اسپمر رایگان برات ارسال میشه که بتونی بیشتر تبلیغ کنی
پیشنهاد من اینه که بری و وب زیر رو کامل بخونی و اگه خوشت اومد عضو شی و ماهیانه بیشتر 5 میلین درآمد داشته باشی
می دونم شاید فکر کنی کسب درآمد الکترونیکی دروغ باشه و اصلا نشه از اینترنت پول درآورد اما بهتره متن وبلاگ رو بخونی و بعد از روی منطق تصمیم بگیری راستش من همیشه از رو منطق حرف زدم و می زنم پس با منطقت تصمیم بگیر
منتظرت هستم فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد