فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدینی:باید به تصمیم دایی درباره عابدزاده احترام گذاشت اما...

 

فوتبال روز:امیر عابدینی در هر تیمی که باشد و تیمش هر شرایطی که داشته باشد دنبال کردن نتایج و اتفاقات پرسپولیس و اظهارنظر در مورد آنها یکی از اولویت هایش است. عابدینی حضور علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس را مثبت ارزیابی می کند.

 

مصاحبه کوتاه او را در زیر می خوانید: 
 

*به نظر شما انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در این مقطع کار درستی بود یا نه؟
-  نظر من به این انتخاب بسیار مثبت است و فکر میکنم کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس بهترین تصمیم را در رابطه با کادر فنی گرفت. البته در مورد این که آیا زمان این تغییر و تحول درست بوده یا نه فعلا نمی توانم اظهار نظر کنم و گذر زمان همه چیز را نشان خواهد داد. مدیران پرسپولیس بعد از این تصمیم درست باید از علی دایی حمایت کنند تا بتوانند به نتیجه برسند. 
 

*علی دایی هیچ گاه با هواداران پرسپولیس رابطه خوبی نداشته. آیا این مساله مشکلی برای این مربی و تیم بوجود نخواهد آورد؟
 - هوادار همیشه طرفدار تیمش بوده و هر کسی که بیاید و تیم محبوبش را به نتیجه برساند را دوست خواهد داشت حتی اگر آن شخص علی دایی باشد. این بهترین فرصت برای علی دایی است تا با نتیجه گرفتن در پرسپولیس بتواند به همه کدورت ها پایان دهد و به محبوبیتی که لیاقتش را دارد دست پیدا کند. درخشش او و پرسپولیس همه خاطرات بد گذشته را پاک خواهد کرد. 
 

*به نظر شما تصمیم او در مورد جدایی عابدزاده و حضور یحیوی تصمیم درستی بود یا نه؟
 این تصمیمی است که علی دایی به عنوان سرمربی تیم گرفته و باید به آن احترام گذاشت اما من اگر به جای مدیریت باشگاه بودم وساطت می کردم تا عابدزاده بماند نه به این دلیل که یحیوی گزینه بدی است. یحیوی یکی از مربیان خوب دروازه بانی ماست و کارنامه خوبی دارد اما به هر حال او استقلالی است و این مسائل هنوز در فوتبال ما جا نیفتاده. اگر در آینده کوچکترین مشکلی بابت دروازه بانی پرسپولیس بوجود بیاید یحیوی اولین نفری است که ضرر خواهد کرد و بعد از آن هم علی دایی مورد مواخذه قرار می گیرد. 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد