فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گفتگو با پسر عابدزاده/ محبوبیت پدرم باعث شد اخراجش کنند

 

فوتبال روز:امیر عابدزاده، فرزند خلف عقاب آسیا از هر لحاظ شباهت زیادی به پدرش دارد. امیر که با سفارش احمدرضا در حال حاضر در تیم زیر 18 ساله‌های تاتنهام توپ می‌زند، در تعطیلات ژانویه و در سفرش به تهران با بدترین اتفاق یعنی کنار گذاشتن پدرش از پرسپولیس روبه‌رو شد. صحبت‌های ما را با بچه عقابی که سودای شماره یک شدن را در سر می‌پروراند، می‌خوانید:

 

پدرت می‌گفت که دچار آسیب‌دیدگی شده‌ای؟بله... تاندون‌های کتفم کش آمده و الان یک هفته‌ای است که فیزیوتراپی می‌کنم. 
 

وضعیتت در تاتنهام چطور است؟
وضعیت من در تاتنهام خوب است. من در تیم زیر 18 ساله‌های تاتنهام هستم. قرار است که تا مدتی دیگر تکلیف ما برای عقد قرارداد روشن شود. من تا قبل از تاتنهام در کریستال‌پالاس بازی می‌کردم ولی تاتنهام به هیچ وجه با بقیه تیم‌های لندن قابل مقایسه نیست. همه در لندن طرفدار تاتنهام هستند و من هم دوست دارم که روزی به تیم اصلی‌ تاتنهام برسم. 
 

تیم شما چند بازیکن خارجی دارد؟90 درصد بازیکنان تیم ما انگلیسی هستند و بقیه از دیگر کشورهای دنیا هستند. همین چیزها کار را خیلی‌ سخت‌تر می‌کند چون اینطوری مجبور هستی تا با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کنی. 
 

ایرانی‌های مقیم لندن می‌دانند که تو پسر عابدزاده هستی؟
بعضی‌ها مرا می‌شناسند ولی همیشه سعی می‌کنم تا خودم را معرفی نکنم و نگذارم کسی مرا بشناسد. دوست دارم که کار خودم را بکنم و به این چیزها توجهی نکنم. احمدرضا عابدزاده بازیکن بزرگی بوده و حالا هم طرفداران زیادی دارد، اما من دوست دارم تا کار خودم را انجام دهم و زیر سایه کسی نباشم. 
 

محمد پروین هم همانند تو چنین شرایطی را دارد و می‌کوشد تا از زیر سایه پدرش خارج شود.
من ارتباطی با محمد پروین ندارم و فقط با او سلام و علیک دارم و البته می‌دانم که او هم چنین حالتی دارد. علی پروین، عابدزاده و بقیه بزرگ هستند اما باید به بازیکنان جوانی مثل من و محمد پروین فقط از روی شایستگی‌ها و شرایطمان نگاه شود. 
 

پس از چند جلسه‌ای که با پرسپولیس تمرین کردی، بازیکنان این تیم در مورد تو اظهارنظرهای جالبی کردند و حتی می‌گفتند که تو از خیلی از گلرهای لیگ‌برتری بهتر و آماده‌تری!(خنده) شاید شوخی کردند... این نظر بازیکنان پرسپولیس بوده و آنها نسبت به من لطف داشته‌اند. البته با تمام این حرف‌ها من فعلا 18 ساله هستم و خیلی مانده تا از گلری به رشد کامل برسم. من باید باتجربه‌تر شوم و آن وقت است که می‌شود در مورد من اظهارنظر کرد. 
 

در مورد گلرهای پرسپولیس چه نظری داری؟ میثاق بهتر است یا حقیقی؟
هر دو خوب هستند و می‌توانند گلرهای خوبی برای پرسپولیس باشند. این بستگی به نظر مربی دارد که به چه کسی میدان بدهد. 
 

در مورد اتفاقی که در مورد پدرت افتاد، نمی‌خواهی صحبت کنی؟ هواداران پرسپولیس به شدت از کنار گذاشتن عابدزاده از کادرفنی این تیم دلخور هستند.
نمی‌دانم چه بگویم... خب طبیعی است که من هم مثل هواداران پرسپولیس از این موضوع ناراحتم ولی من پرسپولیس را دوست دارم و تحت هر شرایطی برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم... شاید محبوبیت پدرم کار دستش داد و باعث شد این اتفاق بیفتد. 
 

دوست داری یک روزی در پرسپولیس بازی کنی؟
من پرسپولیس را خیلی دوست دارم ولی هدف اصلی من بازی کردن در انگیس است. آرزوی من این است که روزی در تیم اصلی تاتنهام بازی کنم ولی اگر یک روزی به احتمال یک‌درصد هم این اتفاق نیفتد، به پرسپولیس می‌روم.من پرسپولیس را دوست دارم. 
 

پدرت همیشه می‌گوید که امیر بهترین جانشین من در پرسپولیس است...
همانطور که گفتم پرسپولیس را از ته دل دوست دارم ولی من در طول این مدت این همه سختی کشیده‌ام تا به تاتنهام برسم. من به زندگی و غربت لندن تا حدودی عادت کرده‌ام ولی بعد از تاتنهام آرزوی من پوشیدن پیراهن پرسپولیس است. 
 

الگوی ایرانی و خارجی تو در بین دروازه‌بان‌ها چه کسانی هستند؟
در بین گلرهای ایرانی که مشخص است از بابام بهتر کسی رو نمی‌شناسم. از بین خارجی‌ها هم اشمایکل را خیلی دوست دارم. 
 

پس با این حساب در بین خارجی‌ها هم عابدزاده‌تان را انتخاب کردی؟
(خنده) آره... خیلی شبیه هستند... 

 

منبع:روزنامه گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز سایت ما بروز شد
شما را به سایتمان دعوت می کنم
وان شا الله حداقل 1 مورد از مطالب ما برای شما سودمند ومورد توجه باشد
بسیار علاقمندیم وبلاگمان را پیوند بزنید تا دیگران را از محبت وما را از دوستی خود بی نصیب نگزارید
موفق باشید
لینک باکس هوشمند1000000بازدید کننده رایگان وتضمینی
http://www.clickwoman.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد