فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

صندلی لرزان کفاشیان‌؟

 

فوتبال روز:نظر یکی از بازدیدکنندگان سایت تابناک درباره منصور عظیم‌زاده، رییس مستعفی کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال که در بحران نامه به یک اسراییلی مجبور شد استعفانامه‌ای بنویسد بسیار جالب و عجیب است.

راستی! راست می‌گن ایشون از طرفدارهای پروپاقرص خاتمی بوده؟» درباره این عضو موثر فدراسیون فوتبال حرف و حدیث‌های بسیاری شنیده می‌شود اما شاید قرابت او با سیدمحمد خاتمی به سال‌های حضورش در دانشگاه امام صادق(ع) که به دعوت بسیج دانشجویی شکل گرفته بود به دفاع از نظرات و آرای خاتمی پرداخت اما در فعالیت‌های اجرایی نشان داد که در گروه اصولگرایان قرار می‌گیرد.
 

مدیر احمدی‌نژاد 

دولت احمدی‌نژاد در گاف‌‌های اسراییلی کم‌‌تجربه نیست و پیش از این رحیم مشایی با اعلام دوستی با مردم اسراییل خبرساز شد اما منصور عظیم‌زاده هم در دسته مدیران محمود احمدی‌نژادی قرار می‌گیرد که در ابتدای دولتش از شکست حلقه مدیریتی کشور سخن به میان می‌‌آورد. شاگرد اول هفت ساله دانشگاه امام صادق(ع) که با معدل 48/88 از 100 فارغ‌التحصیل شد و به مدت دو سال رییس انجمن صنفی این دانشگاه محسوب می‌شد از شهریور 83 رییس دفتر مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران، وابسته به شهرداری تهران بود که اعضای هیات مدیره‌اش افراد صاحبنامی در دولت نهم و دهم شدند. علی سعیدلو، محمد علی‌آبادی، سیدمهدی هاشمی و داوود مددی که نشان می‌دهد دوستی عظیم‌زاده با آنها به بیش از انتخابات 84 بازمی‌گردد کما اینکه همین چند ماه پیش از او به عنوان جایگزین محمد آخوندی در سازمان تربیت بدنی نام می‌بردند که البته بنابه دلایلی از سوی عظیم‌زاده رد شد و او حضور در فدراسیون را پسندید. رییس مستعفی کمیته بین‌المللی فدراسیون البته از دی‌ماه 84 به سمت مدیرعامل و رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه و همچنین مدیرمسوول نشریات آتیه (خورشید) و تامین هم منصوب شد که البته در ماجرای درگیری مددی و مصری در دولت نهم، طرف مددی را می‌گیرد و در نشریات از مواضع وزیر، دفاع نمی‌کند تا بعد از چند روز از کار برکنار شود و جایش را به افرادی چون پاریاب، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، جعفر بهداد رییس سابق خبرگزاری ایرنا و کاوه اشتهاردی مدیرمسوول موسسه ایران بدهد. البته عظیم‌زاده با علی آبادی در شهرداری هم همکار بوده است و مسوول ویژه بازرسی و پیگیری‌ معاونت فنی و عمرانی شهرداری و رییس روابط عمومی حوزه معاونت فنی و عمرانی را نیز برعهده داشته است.
 

از علم‌الهدی تا مهدوی‌کنی 

نویسنده نامه تبریک به طرف اسراییلی دارای روابط پشت پرده بسیاری با بزرگان حکومت است و مشخص نیست به چه علت حاضر نشده از این پشتوانه برای حضورش در صحنه استفاده کند چرا که عظیم‌زاده ارتباط بسیار نزدیکی با سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد دارد و حتی علم‌الهدی او را به نام کوچک صدا می‌زند و یا خواهرش معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) و ارتباط بسیار نزدیکی با خانواده آیت‌ا... مهدوی‌کنی دارد. بد نیست بدانید که او با کاظم جلالی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس دوستی 10 ساله دارد چرا که جلوی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان رییس بسیج دانشجویی فعالیت می‌کرده و البته از دوستی عظیم‌زاده و سعید جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی هم به سادگی نگذرید. به نظر می‌رسد سکوت رییس مستعفی به جهت عدم اشتباهی است که او خود معتقد به آن است و همچنان بر مواضعش ایستاده است.
 

تایید دخالت دولت 

دیروز گزارش دخالت دولت در فدراسیون با واکنش‌ برخی افراد روبه‌رو شد و به اعتقاد آنها دولت هیچ دخالتی در فدراسیون فوتبال انجام نداده است اما روند مصاحبه‌های سعیدلو، آریامنش، سجادی و یحیی‌زاده با خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، مهر و فارس نشان می‌دهد که فشار بسیاری برای «برکناری» عظیم‌زاده از طرف دولت وارد آمده است و سند روشن آن را می‌توان در متن استعفا او مشاهده کرد. در پاان استعفانامه عظم‌زاده ساعت 15 قد شده است و مشخص م‌شود ان ساعت بنا به مصلحت‌ها ثبت شده و از سو دگر بانه فدراسون فوتبال در ساعت 14:54:45 رو سات قرار گرفته و ان موضوع نشان م‌دهد که استعفا دهند تحت فشار قرار گرفته ضمن انکه ح‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزار فارس اعلام کرد از صبح جلسات با سعدلو برگزار شده و قول مساعد گرفته تا خاط را از فدراسون برکنار کنند. البته برخ منابع نزدک اعلام کرده‌اند که در اطلاعه فدراسون ابتدا کلمه «برکنار» گنجانده شد، اما بنا به دلال کلمه «استعفا» جاگزن آن شد. ان در حال است که طبق آخرن تغرات اساسنامه فدراسون فوتبال که در اجلاس باهاماس مصوب شده است آمده «مدران فدراسون باد در فعالت‌هاشان مستقل باشند و اطمنان داشته باشند که فعالت‌هاشان تحت‌تاثر شخص سوم قرار نگرد... اگر حت نفوذ شخص ثالث به واسطه تقصر فدراسون مربوطه نباشد با مجازات اعمال همراه خواهد بود.» مشخص نست واکنش ففا در قبال ان اتفاق چست، چرا که ففا تنها در ان مورد آورده که اگر حت تقصر فدراسون هم نباشد با مجازات همراه خواهد بود. البته کفاشان در مصاحبه‌ا اعلام کرده درباره استعفا عظم‌زاده با سعدلو صحبت خواهد کرد که ضمن تاد گزارش یکی از روزنامه‌های سیاسی صبح ایران نشان م‌دهد ان موضوع با نظر دولت همراه بوده است و البته شش ماه پش سعدلو و عظم‌زاده با هم همکار بوده‌اند و کاملا از کدگر شناخت دارند و بهتر است رس فدراسون درباره ان موضوع اظهارنظر تازه‌ا نداشته باشد.
 

کفاشان می رود؟
از دروز ان شاعه در سطح شهر شنده م‌شود که بعد از کناره‌گر منصور عظم‌زاده از فدراسون فوتبال احتمال انکه عل کفاشان هم مجبور به ترک پست خود شود زاد است چرا که مصاحبه‌ها ان چند روزه برخ نماندگان مجلس و البته سکوت جالب‌ توجه سازمان‌ها نشان م‌دهد پروژه‌ا دگر در دست اقدام است تا دوران حضور کفاشان در فوتبال را کوتاه‌تر کند و نروها خودشان را به ان سمت بگمارند. هر چند گو مثل دوران حضور عل‌آباد در سازمان ورزش به تبعات ان تصمم چندان توجهی نمی شود. 

 

منبع:روزنامه گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد