فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

صبح جمعه در تبریز؛کمالوند به تراکتور بازگشت

صبح جمعه در تبریز؛کمالوند به تراکتور بازگشت  

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به تبریز بازگشتم تا ثابت کنم پولکی نیستم و برای پول قصد جدایی نداشتم

فراز کمالوند درباره دلیل بازگشت خود به تبریز اظهار داشت: وقتی از تبریز خارج شدم کسانی که مخالفم بودند سعی در خراب کردن رابطه من با مردم تبریز داشتند و همه جا اعلام می کردند به خاطر پول تبریز را ترک کردم. قرارداد من با تراکتورسازی فسخ نشده بود و بازگشتم.
وی افزود: از 50 روز قبل می گفتم مشکلاتی دارم ولی کسی گوش نکرد و تا از این تیم جدا شدم همه جا پخش کردند که من پولکی هستم. هواداران بابت این مورد به شدت ناراحت شده بودند. آنها مرا خیلی دوست دارند و دلم نمی خواست آنها از من ناراحت شوند. تلفن های زیادی از سوی هواداران به من شد و می گفتند باید با مشکلات می ساختم.
کمالوند ادامه داد: برای روشن شدن اذهان عمومی می گویم کل دریافتی ام برای این فصل 80 میلیون تومان بوده است. اگر مربی در لیگ برتر چنین دریافتی دارد بیاید و به من بگوید. تمام این اخبار که در مورد مبلغ پیشنهادی ام از نفت گفته می شود صحت ندارد. می توانید از مسئولان باشگاه تراکتورسازی بپرسید سال قبل که تیم را به لیگ برتر آوردم چه دستمزدی گرفتم. میدن دروپ برای لیگ برتری کردن این تیم 400 میلیون تومان پول گرفت و تیم هم بالا نیامد.
وی در مورد رسول خطیبی گفت: قرار است امروز جلسه ای با شفق داشته باشیم تا مقدمات جذب رسول خطیبی را فراهم کنیم. امشب با فرهاد کاظمی، سرمربی فولاد گستر صحبت می کنم تا رضایت این باشگاه را برای جذب خطیبی جلب کنیم.   

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد