فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدزاده: دایی چطور به خودش اجازه می دهد از من ایراد فنی بگیرد؟

 

فوتبال روز:احمدرضا عابدزاده بعدی از اخراج از کادرفنی پرسپولیس سعی کرد کمتر مصاحبه کند او برای فرار از سوالات بیشمار خبرنگاران حتی شماره تلفن همراهش را عوض کرد تا مبادا حرفی بزند که برایش مشکل ساز شود· عابدزاده اما در گفت و گو با خبرنگار سایت گل به سوالات پاسخ داده است· به نظر می رسد او از برخی مسائل خیلی دلخور و عصبانی است·

 

ظاهرا برای روشن شدن وضعیت ات چند باری به باشگاه رفته ای· نتیجه ای هم داشت؟

بله· چند باری رفتم باشگاه و با مسوولان صحبت کردم· حرف هایم را با آقای کاشانی در میان گذاشتم تا تکلیف مطالباتم روشن شود ولی آنها گفتند برو تیم های پایه و آکادمی پرسپولیس·

 

*این پیشنهاد را قبول کردی؟!

نه· از لطف آقایان ممنون هستم'! من در هیات فوتبال استان تهران با تیم پرسولیس قرارداد حرفه ای برای لیگ برتر امضا کرده ام و نمی دانم چرا حالا که اخراجم کرده اند
می گویند برو تیم های پایه· به هر حال وقتی باشگاه تصمیمی می گیرد باید پای همه چیز بایستند· یکی از تبعات اخراج هم این است که حق و حقوق کادرفنی کنار گذاشته را بدهند اما نمی دانم چرا برای پرداخت مطالبات من این حرف ها مطرح می شود · چرا به کرانچار نگفتند برو تیم های پایه· چرا به ایوکوویج نگفتند· انصافا اگر فردا روزی علی دایی را اخراج کنند می توانند به او بگویند برو با تیم های پایه کار کن! واقعا کسی برای این حرف من جوابی دارد· البته وقتی اول این پیشنهاد به من شد نظراتم را گفتم اما حالا که فکر می کنم می بینم این پیشنهادات از سر دلسوزی نیست· من نمی خوانم حرف هایم را بزنم ولی می دانم که این بلاها به این خاطر سرم می آید که آدم مهربان و شاید هم مظلومی هستم
!

 

*مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

ناراحتی ام از اخراج نیست· از حرف ها و کارهایی است که بعد از اخراج من زده شد· هم از حرف های کاشانی ناراحتم و هم از حرف های دایی· دایی چطور به خودش اجازه می دهد حالا که من را اخراج کرده از من ایراد فنی و دروازه بانی بگیرد· یعنی کار من به جایی رسیده که بعد از این همه سال دروازه بانی در سطح اول ایران و آسیا یک مهاجم بیاید و از من ایراد بگیرد؟ عین این می ماند که من دایی را اخراج کنم و بعد به او بگویم اینجوری گل بزن· چه حالی به او دست می دهد؟! او نباید درباره من حرفی بزند وگرنه می دانم چطور جواب همه آنها را بدهم· واقعا از رفتارهایی که بعد از اخراج من زده شد عصبانی هستم· رفتند و قبل از اعلام تغییر در کادرفنی همه چیز را به کرانچار گفتند· برایش جلسه گذاشتند· مراسم گذاشتند · کادو دادند، پولش را دادند وچه کارها که نکردند اما به من سر تمرین گرفتند دیگر نیا· این حرف را هم یک کارمند باشگاه به من زد نه آقای کاشانی· بعد هم که یحیوی آمد گفتند عابدزاده هم از استقلال آمده· من 15 سال است که در پرسپولیس حضور دارم· آیا می دانند که من به خاطر حضور در پرسپولیس چقدر شعار، توهین و گرفتاری کشیدم؟! آن وقت من را با یحیوی مقایسه می کنند! بعد هم دایی می آید و ایراد فنی می گیرد و باشگاه هم می گوید برو تیم ها پایه· من امروز و فردا نامه می نویسم باشگاه و همان نامه را برای فدراسیون فوتبال هم می فرستم و دیگر کاری به کارشان ندارم· اگر تصمیمی گرفته اند پایش بیستند و حق و حقوقم را بدهند· اگر اخراجم کرده اند چرا این همه حرف می زنند و ایراد می گیرند· اینطوری نه تنها بی احترامی هایشان به من بیشتر نمی شود بلکه کاری نمی کنندکه من هم بیایم و همه حرف هایم را بزنم·

 

*بگذریم، بازی پرسپولیس و ذوب آهن را دیدی؟

نظری در این باره ندارم·

 

*درباره حضور پروین و محرمی در باشگاه چه نظری داری؟

چه نظری باید داشته باشم· پرسپولیس تیم محبوب آنهاست و رفته اند و بازی را دیده اند· پروین و محرمی به ورزشگاه نروند چه کسانی بروند·

 

*و شعارهایی که علیه یحیوی داده شد·

من هیچ مشکلی با آقای یحیوی ندارم· برایش آرزوی موفقیت دارم· مشکل من با آنهایی است که یک روز هم درون دروازه نایستاده اند ولی از عابدزاده ایراد می گیرند· واقعا که ···

در پایان هم باید بگویم من به هیچ تیمی نمی روم جز پرسپولیس· مهم تر اینکه نمی دانم چه کسانی با چه اهدافی شایعه رفتن به استیل آذین و مخصوصا استقلال را مطرح می کنند· نمی دانم این شایعه سازی ها کار چه کسانی است اما هرکس که دنبال خراب کردن عابدزاده است بداند که من با این کارها پیش مردم خراب نمی شوم· آنهایی که خراب شده اند بروند خودشان را آباد کنند. 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد