فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برای تشویق تراکتور از تبریز؛40هزارنفر به تهران می‌آیند

برای تشویق تراکتور از تبریز؛40هزارنفر به تهران می‌آیند 

فوتبال روز:دیروز در ترمینال تبریز جای سوزن‌ انداختن نبود و طبق آنچه که راننده‌ها به ما می‌گفتند، هزاران نفر را به دلیل کمبود اتوبوس تشویق به گرفتن اتوبوس دربستی از داخل شهر به مقصد تهران کرده‌اند

 برای من که سال‌هاست فوتبال تبریز را از نزدیک تعقیب می‌کنم. اتفاقات مربوط به این دو هفته جای ویژه‌ای در ذهن من یافته است.
اینکه هواداران تیم تراکتور با وجود دلخوری از سرمربی، دست از حمایت نکشیده و حالا با عزمی جدی قصد دارند برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران، یکی از دو قطب پرطرفدار لیگ را در خانه در حالت غریبگی قرار بدهند!
 از دیروز، تحرک شدیدی میان علاقمندان به فوتبال قابل مشاهده است و تراکتوری‌های برای سفر دست جمعی به تهران برنامه‌ می‌ریزند. دیروز در ترمینال تبریز جای سوزن‌ انداختن نبود و طبق آنچه که راننده‌ها به ما می‌گفتند، هزاران نفر را به دلیل کمبود اتوبوس تشویق به گرفتن اتوبوس دربستی از داخل شهر به مقصد تهران کرده‌اند.
 این در شرایطی است که بسیاری از هواداران نیز برای سفر با خودرو شخصی، برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنها امیدوارند که با حضور چند ده‌هزارنفری، تراکتور رنگ اصلی ورزشگاه آزادی در بازی روز جمعه باشد.
 طبق آنچه که پیش‌بینی می‌شود،‌ این تیم تبریزی در بازی مقابل استقلال  نزدیک به 40هزار تماشاچی خواهد داشت. این تعداد در بازی مقابل پرسپولیس،‌ 20هزارنفر بود.
 

منبع:سایت گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

  

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 21:33 http://www.daryaa.blogsky.com

بیا تا برایت بگویم
چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من شبیخون حجم تو را
پیش بینی نمی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد