فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کمالوند: می توانیم فوتبال را از دوقطبی بودن خارج کنیم

 

فوتبال روز:فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی  پس از تساوی تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این نیز گفته  بودم، فوتبال ایران از حالت 2 قطبی خارج شده و هواداران بی شمار تراکتورسازی در فصل جاری این مساله را ثابت کردند.

فرهاد کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: امروز نشان دادیم می‌توانیم فوتبال ایران را از حالت دو قطبی بودن خارج کنیم.
وی ادامه داد: حدود 75 درصد بازیکنان ما برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. آنچه که مسلم است اینکه بالجبار دو تعویض انجام دادیم که این مسئله در روند تیمی ما تاثیر داشت. فکر می‌کنم نسبت به بازی با پرسپولیس خیلی بهتر بازی کردیم، ولی فوتبال ایران را با این تماشاگران شگفت زده کردیم.
کمالوند ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم ما‌ه‌ها بود ورزشگاه آزادی چنین تماشگرانی را به خود ندیده بود و امیدوارم با حمایت همین تماشاگران در رده‌های ملی پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورند.
وی در خصوص اینکه آیا تیمش مستحق پیروزی بود یا نه گفت: در نیمه دوم می‌توانستیم برنده بازی باشیم هر چند هنگامی که گل را دریافت کردیم، 10 نفره بودیم و بازیکن ما مصدوم بود اما اعتقاد دارم بازیکنان استقلال نسبت به 4-5 بازی گذشته خود فراتر از انتظار بازی کردند. معتقدم مساوی عادلانه ترین نتیجه ممکن بود.
کمالوند در پایان گفت: دستم از نظر بازیکن بسته بود و شاید اگر تعویض‌هایمان اجباری نمی‌شد می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. 
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد