فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مرفاوی: با جدایی عنایتی موافقت می‌شود

 

فوتبال روز:سرمربی تیم استقلال گفت: عنایتی می خواهد از تیم جدا شود و با این تصمیم وی موافقت خواهد شد.

 صمد مرفاوی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل تراکتور سازی اظهار داشت: قبل از هر چیز از هوادارانمان تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم ما را به خوبی تشویق کردند. هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند و تماشاگران از تماشای این دیدار لذت بردند.
وی ادامه داد: تراکتور سازی هواداران بسیار زیادی در این مسابقه داشت و به خوبی از این تیم حمایت کردند. موقعیت های بسیاری داشتیم که از دست رفت و گل های بدی دریافت کردیم که در نهایت منجر به تساوی در این دیدار شد.
وی در خصوص استفاده 10 دقیقه‌ای از مجتبی محبوب مجاز گفت: حتما دلیلی دارد که از این بازیکن 10 دقیقه استفاده می‌کنم. او بازیکن بزرگ و آینده‌ داری است.
مرفاوی در خصوص اینکه خیلی‌ها منتظر بودند استقلال شکست بخورد گفت: به تساوی 2 بر 2 رسیدیم و باید از اتفاقاتی که در زمین می‌افتد درس بگیریم. همه دیدند ما چگونه گل خوردیم و این مسائل در فوتبال طبیعی است.
وی در خصوص عملکرد وحید طالب لو گفت: وحید دوست داشت استقلال برنده از زمین خارج شود و می‌خواست بهترین دروازه بانی را انجام دهد؛ اما مرتکب یک اشتباه شد و این مسئله را جزئی از فوتبال می‌دانم. او در این چند سال عملکرد خوبی برای استقلال انجام داده و قطعا خود را نشان می‌دهد.
مرفاوی در خصوص عملکرد تیم استقلال در کناره‌ها گفت: ما آنها را آنالیز کرده بودیم اما وقتی تیمی عقب می‌افتد به حریفش فضای خالی می‌دهد.
سرمربی استقلال در خصوص جدایی رضا عنایتی نیز گفت: وی تصمیم خود را گرفته و دوست دارد جدا شود. این مسئله را باشگاه بررسی می‌کند و با جدایی این بازیکن موافقت خواهد شد. 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد