فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی‌کهن: 20 سال برای پرسپولیس بازی کردم اما پرسپولیسی نیستم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با وجود حضور 20 ساله در پرسپولیس،‌ یک پرسپولیسی نیستم و نظری درباره مربیگری دایی در این تیم ندارم.

محمد مایلی‌کهن پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مقاومت سپاسی اظهار داشت: کیفیت زمین بازی، تأثیر زیادی بر عملکرد 2 تیم داشت خصوص بر سایپا؛ اما مقاومت با این شرایط آشنا بود و می‌توانست به بازی مستقیم رو بیاورد و ما نیز ترفند حریف را شناختیم و روی آن کار کردیم.
وی ادامه داد: در این دیدار به دنبال وقت تلف کردن نبودیم و اگر توپی را هم به بیرون زدیم به دلیل مصدوم شدن بازیکنان حریف بود. به دنبال بهانه نیستم، اما از نظر فنی بازی در این زمین‌ها کیفیت لازم را ندارد.
مایلی‌کهن خاطر نشان کرد: به نظر من در این فصل تیم سپاهان قهرمان خواهد شد، چون تیم خوبی است و در بازی‌های خود نتایج قابل توجهی به دست آورده و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا بعضی مواقع به جای مسائل فنی در مورد افراد دیگر حرف‌ می‌زند گفت: هیچ وقت حرفی را نزدم و اگر هم فردی از من سوال کرده پاسخش را داده‌ام و بعضی وقت‌ها نیز خویشتن‌داری هم کرده‌ام.
مایلی‌کهن نظر خود را درباره سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس گفت: من پرسپولیسی نیستم و فقط 20 سال در این تیم بازی کرده‌ام و نظری درباره مربیگری دایی در پرسپولیس ندارم. 
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد