فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بکام،پنجمین خانواده ثروتمند دنیا

David Beckham (Getty Images)  

فوتبال روز:روزانه هشتاد و هفت هزار یورو در حساب دیوید بکام و ویکتوریا ذخیره می شود و همین درآمد، برای این زوج مشهور کافیست که ،جزو ثروتمندترین زوجهای دنیا لقب بگیرند.

از تابستان سال 2008 تا تابستان سال2009 که اختلافات خانوادگی دیوید بکام و ویکتوریا بالاگرفته بود ، این زوج سرشناس توانستند مبلغ 32 میلیون یورو را در حساب بانکی شان ذخیره کنند که 8 میلیون یورو از درآمد سال قبلی شان کمتر بود. همین امر باعث شد که آنها در لیست ثروتمندترین زوجهای دنیا از جایگاه سوم به جایگاه پنجم نزول کنند.
مجله  فوبرس گزارشی دراین رابطه منتشر کرده و در این گزارش به درآمد روزانه خانواده بکام که مبلغی معادل 87هزار یورو می باشد اشاره کرده.به نظر می رسد که خانواده بکام عزم خود را جزم کرده اند تا با کسب درآمدی نجومی، خود را به صدر جدول ثروتمندترین زوجهای دنیا که اکنون با دارایی 85 میلیون یورو در اختیار بیانسه و جی زی، دو خواننده صاحب نام دنیاست برسانند.
در رده دوم این لیست دوبازیگر هالیوودی قرار دارند و در رده سوم آنجلینا جولی و برد پیت. رده چهارم نیز در اختیار ویل اسمیث، یکی دیگر از بازیگران ثروتمند دنیاست و جایگاه پنجم به فوتبالیست پرآوازه انگلیسی و همسرش اختصاص یافته است. بخش اعظم درآمد خانواده بکام از طریق قرارداد این ستاره انگلیسی با باشگاه های لس آنجلس گلکسی و میلان کسب می شود؛ هر چند که انتظار می رود درآمد این خانواده در سال آتی میلادی افزایش نیز بیابد. 

 

منبع:سایت گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد