فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ شاهین غرور پرسپولیس و دایی را شکست

 

فوتبال روز:شاهین بوشهر در یک بازی غافلگیرانه موفق به ثبت سنگین‌ترین باخت پرسپولیس در لیگ برتر نهم شد. در این بازی پاس‌های اشتباه و متعدد پرسپولیسی‌ها همچنین اشتباهات فردی دروازه‌بان این تیم از عوامل اصلی باخت پرسپولیس بود.

شاهین بوشهر4 ـ پرسپولیس1 

 دیدار تیم های شاهین بوشهر و پرسپولیس از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با حضور 25 هزار هوادار آغاز شد و با نتیجه 4 بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.
دو تیم در دقایق ابتدایی به ارزیابی یکدیگر پرداختند اما رفته رفته شاهین بوشهر بر بازی مسلط شد و در حالی که بازیکنان پرسپولیس در حمله بی رمق نشان دادند در دقیقه 19 ناصر شکرون با اشتباه میثاق معمارزاده در دفع توپ، توانست دروازه سرخپوشان تهرانی را باز کند.
در حالی که به نظر می رسید شاگردان علی دایی برای جبران این گل خورده تلاش بیشتری کنند این بوشهری ها بودند که در دقیقه 34 توسط مهدی کیانی با ضربه ای زیبا گل دوم را به ثمر رساند.
در ادامه نیز سرخپوشان تهرانی نتوانستند تغییری در نتیجه بدهند تا نیمه اول با 2 گل به سود میزبان خاتمه یابد.

پرسپولیس نیمه دوم را با دو تغییر در ترکیب آغاز کرد. برخورد توپ به تیرک شاهین در همان ابتدای نیمه دوم نوید این را می داد که شاگردان دایی بازی هجومی را در دستور کار قرار داده اند، اما این موضوع محقق نشد چرا که در ادامه بازی این شاهین بوشهر بود که بر مسابقه تسلط پیدا کرد.

شاگردان یاوری در دقیقه 66 توسط محمد احمدپوری به گل سوم رسیدند و درست در شرایطی که پرسپولیس از هم پاشیده بود و هیچ برنامه ای برای حمله نداشت و پاس های اشتباه بازیکنان این تیم تمامی نداشت، در دقیقه 69 حمیدرضا سلیمانی بازیکن تازه نفس شاهین گل چهارم این تیم را روی اشتباه مسلم معمارزاده به ثمر رساند تا هواداران پر شور شاهین سر از پا نشناسند. پرسپولیس تنها در دقیقه 94 توسط هوار ملا محمد به گل رسید.

شاگردان دایی با این باخت تحقیرآمیز 34 امتیازی باقی ماندند و شاهین با این برد 26 امتیازی شد.
این یکی از سنگین ترین شکست های پرسپولیس در چند سال اخیر است.
قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود. وی به جمال حق شناس از شاهین کارت زرد نشان داد. 

شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، عبدا... کرمی، جمال حق شناس، محسن ایران نژاد، محسن امیری، بهادر عبدی، مهدی کیانی(63- حمیدرضا سلیمانی)، ایوان پترویچ(90 حبیب هوشیار)، مهدی نوری، محمد احمدپوری، ناصر شکرون(67- ساندی)
سرمربی: محمود یاوری 

پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، نبی ا... باقری ها(46- مجتبی شیری)، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، تیاگو(46- هوار ملا محمد)، میثم بائو، حمید علی عسگر(53- هادی نوروزی)، عادل کلاه کج، آرفی و محسن خلیلی
سرمربی: علی دایی

 

راه آهن 1- ابومسلم صفر 

 
گل:مجید باجلان
ورزشگاه اکباتان ، تماشاچی هزار نفر، داور: البرزحاجی پور، اخطار: سعید حلافی (راه آهن)
اخراج:حمید مطهری(مربی راه آهن)

راه آهن: مسعود همامی، ابراهیم کریمی ، رضا نورمحمدی، حسین پاشایی، مجید نورمحمدی (82- محسن میرآبی)، کمال کامیابی، ابوذر رحیمی، محمود آمنه، میلاد زنیدپور، عیسی ترائوره، مجید باجلان (46- سعید حلافی)(90- پیمان میری) 
 
 ابومسلم: اشکان نامداری، مجتبی سرآسیابی، فرشاد بهادرانی (41- سعید عبدالله پور)، عبدالجبار مومونی، داود سید عباسی، سعید خانی، محمدرضا خرسندنیا، رضا ناصحی، محمود رجب زاده (63- یونس شاکری)، جراردو جونیور (80- گابریل)، داود دانش دوست 
   
شرح گل:
یک- صفر:
ارسال میلاد زنیدپور از جناح چپ را مجید باجلان با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.
بهترین بازیکن: میلاد زنیدپور مانند همیشه بهترین بازیکن راه آهنی ها بود و علاوه بر یک پاس گلی که داد دو موقعیت تک به تک گل هم به دست آورد.
 
 اتفاق ویژه:  در دقیقه 44 و صحنه‌ای که بازیکنان ابومسلم معتقد بودند داور خطای پنالتی به سود این تیم را اعلام نکرده است به شدت به وی اعتراض کردند و بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول بازی، بازیکنان دو تیم اعتراضات خود را ادامه دادند و با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که این درگیری با وساطت پرویز مظلومی و دستیارانش به پایان رسید. 
 
ذوب آهن صفر‌ ـ مس کرمان صفر
 
ورزشگاه فولادشهر، تماشاچی 1000 نفر
 داور: سعید بخشی‌زاده
اخطار: اشجاری، رضی، صلصالی(ذوب آهن)، امیرکامران(مس)
 
 ذوب آهن: شهاب گردان، محمد حسینی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن اشجاری، بابک رضی، محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی فر، محمد منصوری، (امیدیان)محمد قاضی،(69فرهادی) کیوان امرایی(78 کاسترو)
  
مس کرمان: عباس محمدی، فرزاد حسین‌خانی، پیروز قربانی‌، حمید عزیززاده، امیرحسین یوسفی، امیر غنی‌زاده(89 احمد کامران)، فرزاد آشوبی، مهدی رجب‌زاده، میلاد صخردینی، علی سامره، زالدرون 
 
 شرح بازی:
بازی با میدان‌داری تیم ذوب آهن آغاز شد و بیشتر حملات این تیم از سمت راست دفاع مس با حضور فرزاد حسین‌خانی و ارنج‌های سرعتی خلعتبری بیشتر پای‌ریزی می‌شد اما با وجود بازگشت فرزاد آشوبی برای مس به میدان مسابقه این تیم عملکرد بهتری در میانه زمین نسبت به بازی‌های قبل خود داشت و به همین دلیل اجازه نداد که ذوب آهن خیمه سنگینی را روی دروازه مس ایجاد کند. با این حال ذوب آهن با حملات بیشتر خودش نشان داد که راغب‌تر از مس به کسب امتیاز است اما در پایان شاگردان بوناچیچ موفق شدن با یک امتیاز شیرین از اصفهان بازگردند تا خود را از تیم‌های فانوس به دست همچنان جدا نگه‌دارند. 
 
اتفاق ویژه: درگیری بین طرفداران با بازیکنان ذوب آهن در پایان بازی صحنه‌های زشتی در در ورزشگاه ایجاد کرد. جلال امیدیان بازیکن سابق مس که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد نقش اصلی رویارویی معترض ذوب آهن بود و هواداران عقیده داشتند که بهترین فرصت بازی از دست رفت.
  
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد