فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: هرگز علیه نکونام حرف نزدم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هرگز در مورد جواد نکونام بدگویی نکردم.

افشین قطبی در حاشیه دیدار راه آهن و ابومسلم در مورد شایعه بدگویی او نسبت به جواد نکونام در تورنمنت قطر اظهار داشت: جواد نکونام یکی از بازیکنان بزرگ کشور است و هرگز من بدگویی نسبت به این بازیکن نداشتم و همواره از او به عنوان یک بازیکن بزرگ یاد کردم.
وی تاکید کرد: روز گذشته نیز در برنامه زنده تلویزیونی از کاپیتان تیم ملی تعریف کردم و گفتم قطبی با جواد نکونام هرگز بازنده نشده است.
سرمربی تیم ملی درباره اینکه گفته بهتر است مربیان با احترام از هم یاد کنند، عنوان کرد:‌ من منظور خاصی از این صحبت نداشتم و معتقدم مربیان همواره باید با هم با احترام رفتار کنند.  

 

 


              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد