فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

از مسخره کردن لوکا تا سکوت مدیران مس

 

فوتبال روز:اینروزها عیار مربیگری لوکا به درد مربیگری در ایران نمی خورد. شاید او را بتوان در چند سال پیش در گروه مربیان نسبتا موفق باشگاهی ایران قراردهیم اما در این دو سه سال او در گروه مربیان ناکام و نا موفق قرار خواهد گرفت که باز هم مدیران تیم ها برای هدایت تیمهایشان به سراغ این مربی تمام شده می روند.

فلاش بک

سال 1386

لوکا با اینکه با سپاهان قرارداد دارد راهی باشگاههای امارات می شود و با النصر قرارداد می بندد .هوادران فوتبال به خصوص هوادارن اصفهانی به مدیر عامل سپاهان خرده می گیرند که چرا این مربی موفق را از دست دادید.

محمد رضا ساکت از پیشنهاد چشمگیر النصر به لوکا خبر می دهد و می گوید او در صورت فسخ قراردادش با باشگاه سپاهان باید جریمه ای را به ما پرداخت کند ،که حتی با پرداخت این جریمه مبلغی که به لوکا می رسد چشمگیر است.

لوکا که از خود به عنوان یک مربی خرفه ای یاد می کند اینگونه از سپاهان جدا می شود و را هی باشگاه النصر می گردد.

 

درگیری با احمدرضا عابدزاده و فیروز کریمی

همه هوادران فوتبال درگیری او با احمدرضا عابدزاده در استقلال اهواز را به یاد دارند تا جایی که باعث جدایی عابدزاده از استقلال اهواز شد.او به هیچ وجه نتوانست حضور عابدزاده را در کنارخود تحمل کند.

 

تیم مرفاوی راگبی بازی می کند

لیگ ششم ،سپاهان با سرمربیگری لوکا مهمان استقلال تهران با هدایت صمد مرفاوی است .استقلال تهران با دو پرتاپ اوت علیزاده بر سپاهان پیروز می شود .لوکا که از این باخت به شدت عصبانی است و با تمسخر می گوید استقلال راگبی بازی می کند.

اما در فصل بعد لوکا با پرتاپ های اوت حاج صفی به بردهای خوبی دست پیدا می کند !!

 

تمسخر خبرنگاران و اولتیماتوم به آنها در کنفراس مطبوعاتی

بعد از تساوی تیم مس و صبا باتری در هفته 21 لیگ برتر جاری فوتبال در سالن کنفرانس مطبوعاتی لوکا با حرکاتی عجیب که به هیچ وجه در شان یک مربی نبود روبه خبرنگاران اعتراض خود نسبت به سوالات خبرنگاران را نشان داد

اما گویا این بی احترامی لوکا به خبرنگاران برای مدیران مس چندان مهم نبوده و هیچ عذرخواهی یا توضیحی در اینباره تاکنون از باشگاه مس بیان نشده است.

به هر حال باید منتظر ماند، و دید کمیته انضباطی از لوکا و مدیران مس توضیح خواهند خواست یا خیر؟

کاش مدیران فوتبال در انتخاب مربیان دقت و وسواس بیشتری را به خرج دهند مربیانی مانند لوکا برای فوتبال ایران چیزی برای عرضه ندارند .  

 

منبع:وب سایت دنیای فوتبال 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد