فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: اگر می‌توانستم 7 بازیکن را تعویض می‌کردم

دایی: اگر می‌توانستم 7 بازیکن را تعویض می‌کردم

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط اجازه می‌داد بین نیمه 7 بازیکن را تعویض می‌کردم.

علی دایی پس از باخت سنگین 4 بر یک مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد: من از هواداران پرسپولیس از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم. پرسپولیس امروز حرفی برای گفتن نداشت. شاهین بوشهر از این وضعیت نهایت استفاده را برد. ما امروز اصلا فوتبال بازی نکردیم.

وی افزود: متاسفم که این سخت‌ترین باخت زندگی‌ام بود. گل‌های سوم و چهارم را دیدید؟ این چه گل‌هایی بود که خوردیم. متاسفم برای پرسپولیس. دقیقا از همان نقاطی ضربه خوردیم که به بازیکنانم گوشزد کرده بودم. اصلا خوب نبودیم. اصلا تیم نبودیم.

دایی درباره مشکلات خط دفاعی سرخ‌پوشان تصریح کرد: وقتی احمدپوری با یک متر و 67 سانتی‌متر از دفاع 2 متری ما بلند می شود و سر می‌زند،‌ انتظار دارید چه کار کنم؟ اگر می‌توانستم در بین نیمه 7 بازیکن را تعویض می‌کردم.
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی حق شاهین بود اضافه کرد:‌ این بازی را فراموش کنید. متاسفانه باید با این بازیکنان ادامه دهیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم. بد کار کردیم اما این باخت تیم را به خود می‌آورد. من پرسپولیس را می‌سازم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در این شرایط به پرسپولیس آمده است،‌ گفت: اگر می‌دانستم که نمی‌توانم به این تیم کمک کنم، به پرسپولیس نمی‌آمدم. باز هم می‌گویم امروز در حد خودمان نبودیم. 
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد