فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه ۲۸دی ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز  دوشنبه  ۲۸دی ماه به شرح زیر است:

 

کیهان ورزشی:
- لغو بازیهای کشورهای اسلامی در ایران.
- ناراحتی سعیدلو از عملکرد تیم اعزامی به ریاض.
- علی کریمی ماندنی شد.
- آجورلو مدیرعامل جدید استیل آذین شد.
- گوی قهرمانی به نفع چه تیمی بیرون می آید؟!
- برگزاری ۴ مسابقه تا مشخص شدن قهرمان لیگ کشتی آزاد.
- عنایتی : جدایی من به نفع استقلال بود.
- نصرتی : من و فرهاد باهم رفیق هستیم.
- تعطیلی ۱۰ روزه تمرینات داماش گیلان.
- پرونده منیعی در کمیته انضباطی باشگاه مس.
- درگیری ترکی و عنایت ادامه دارد.
 

استقلال جوان:
- مجیدی: امسال خداحافظی می کنم.
- عاقبت کبوترکشی؛ احتمال محرومیت استقلال از میزبانی.
- عنایتی: قسمت من روی بد فوتبال بود.
- تنها بازی استیل برایم مانده؛ مرفاوی: به اولتیماتوم فکر نمی کنم.
- بازگشت ترکی با استقلال – استیل.
- جشن و پایکوبی در بندر؛ بوشهر تا صبح نخوابید.
- صادقی: به جای ضرب الاجل به مرفاوی دنبال پول باشند.
- مظلومی: فعلا درباره استقلال حرف نمی زنم.
- حجازی همکلاسی منصوریان و دایی.
- طالب لو: عصبانی نبودم، حرفم همان است که بود.
 

پیروزی: 

- معمارزاده: برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند.
- بخشش هوار ملا محمد در نشست امروز.
- می خواستم به خاطر هواداران گریه کنم.
- دایی: صحنه را خالی نمی کنم.
- محاکمه سرخپوشان در تمرین پرسپولیس.
- کریمی: به خاطر هواداران پرسپولیس در استیل آذین ماندم!
- تاکید دایی به شیث: باید خودت را آماده کنی.
- بعد شکست تلخ مقابل شاهین بوشهر.
- گرد و خاک لیدرها مقابل بازیکنان پرسپولیس.
- جلسه خصوصی دایی و کاشانی در فرودگاه بوشهر.
- حقیقی بانداژ کرد و رفت.
- ابراهیمی: فاجعه نبود ، طبیعی بود.
- احمد زاده: دایی وارث سیستم دفاعی گذشته است.
 

۹۰: 

- پسر پروین: مثل ملی پوشان نیستیم که دایی را زمین بزنیم.
- درگیری لیدرهای پیروزی با آرفی و خلیلی.
- دایی: این دایی و بازیکنان لیاقت نداشتند با هواداران عکس بگیرند.
- شهریار: پیروزی را درست می کنم و می روم.
- کریمی: به خاطر هواداران پرسپولیس ، در استیل آذین ماندم.
- کعبی: من و کریمی تاثیرگذاران استیل آذین هستیم!
- قلعه نویی: اعتراف می کنم به استقلال خیانت کردم!
- مرفاوی: مشورت بی مشورت ، فقط خودم تصمیم می گیرم.
- سردار آجورلو مدیرعامل استیل آذین شد
- دیوار سوءتفاهم فرو ریخت ؛ نکوونام : گله دارم از ۹۰ توقع نداشتم!
- شیوه جدید قلعه نویی برای حمله به مخالفانش.
- اعلام استقلال صمد در جلسه کادر فنی.
- لغو میزبانی ایران در تورنمت کشورهای اسلامی ؛ فدای سر خلیج همیشه فارس.
- کعبی: با جدایی من، استیل آذین هم سود می برد!
 

ایران ورزشی:
- اعتراض هواداران بر سر پرسپولیسی ها ؛ شما به درد محلات هم نمی خورید !
- کریمی: به خاطر هواداران پرسپولیس ماندم.
- شهریار: یک روزه نیامده ام که با یک باخت خرابم کنند.
- دایی: پرسپولیس را می سازم و بعد می روم.
- نمی گذارم بازیکنانم زیادی بخوابند !
- یاوری: پیروزی شاهین مدیران را قلقلک داد.
- معمارزاده: فقط گل آخر تقصیر من بود.
- میثاق: بعضی ها لیاقت پیراهن پرسپولیس را ندارند.
- با وجود حمایت قاطعانه واعظ از صمد.
- شایعه مذاکره با مربی خارجی در تهران !
- پرویز مظلومی: استقلالی ها صحبتی با من نکرده اند.
- به خاطر پول از استقلال جدا نشدم.
- رضا عنایتی: رفتم تا استرس مهاجمان کم شود !
- رفتن صمد دردی را دوا نمی کند.
- برهانی: متاسفم که دیگر عنایتی پیش ما نیست.
- مقابله به مثل اعضای کمیته فنی با قطبی ؛ ما به اندازه کافی صندلی داریم.
 

ابرار ورزشی: 

- عابدزاده: آقایانی که ادعا می کردند حالا باید جواب بدهند.
- دایی: می خواستم در رختکن گریه کنم .
- ناصر ابراهیمی: از پرسپولیس فقط یک پیراهن قرمز مانده است .
- کرمانی مقدم: این بازیکنان به دردنیمکت نشینی پرسپولیس هم نمی خورند .
- نتیجه تمهیدات دایی، این بود؟
- شاهرودی: اگر جای دایی بودم ، عابدزاده را حفظ می کردم .
- شهریار: در تیم ملی تنها بودم ، هیچکس حمایتم نکرد.
- دایی به من لطف دارد ؛ کریمی: بی معرفتی بود استیل آذین را ترک کنم .
- نامجومطلق: باید مثل قلعه نویی به مرفاوی هم ۳ سال فرصت بدهند .
- شمس: برای دیدن دادکان باید از ۶ ماه قبل وقت می گرفتیم .
- عنایتی: رفتم تا جای مهاجمان استقلال باز شود!
- پرسپولیس شانس آورد که ۴ گل از شاهین خورد .
- عزیزی: من و دایی حتی در عالم رفاقت هم نمی توانیم با هم کار کنیم .
 

خبرورزشی:
- کریمی: گفتم بی معرفتی است بروم ؛ آخر فصل به پیشنهاد دایی جواب می دهم.
- دایی: فقط خدا می تواند مرا خراب کند.
- جنجال بعد از شکست پرسپولیس ؛ اختلاف لیدرها در ارتفاع ۳۴ هزار پایی.
- نامجو مطلق: مشکل روحی طالب لو باید برطرف شود.
- جادوگر در استیل آذین ماندنی شد.
- شهریار:‌ می خواستم در رختکن گریه کنم.
- تنور لیگ با قهرمانان جهان و المپیک گرم شد.
- آقای کاشانی ! دایی خراب شود، شما مقصرید.
- فعلا جوابی به حرف دایی نمی دهم ؛ تاج : این حرف قطبی زیبنده نبود.
- جباری: دوست دارم در آسیا ستاره شوم.
- مقصر بعدی پسر محبوب آنفیلد اینتر است یا رئال؟
- جدایی جرارد از لیورپول.

گل:
گروه ۳ نفره کمیته المپیک ، زیر بار حذف نام خلیج فارس از روی مدال و پوستر مسابقات نرفت
عرب ها، میزبانی بازی های اسلامی را از ایران گرفتند
شهنازی: شیخ نشین ها کارشکنی کردند
افشارزاده : توطئه عرب ها از پیش طراحی شده بود
نه جادوگر می رود، نه کعبی
علی کریمی: از استیل آذین می رفتم بی معرفتی بود
حال و هوای تیم چهار – یک باخته
دوربین بازی و سنگ پرانی در تمرین پرسپولیس
پیشنهاد سخاوتمندانه شفیعی زاده به باقری نیا در جلسه با عابدینی
فیروز را می آوریم تو برو داماش
دیدید پرسپولیس ۴ گل خورد
برهانی: مرفاوی را اخراج نکنید
مازیار زارع: قطبی مردی شکاک، بدبین و کینه ای است
ذوالفقار نسب: قطبی توهم دارد
شرمساری استقلال از کبوترکشی روی سکوهای آبی
کاظمیان: سرمربی عجمان می گفت به جای حمله دفاع کن
 

البرز ورزشی:
آجورلو سرپرست استیل آذین شد
جباری به زودی برمی گردم
دایی به من لطف دارد
کریمی: به خاطر پرسپولیس به امارات نرفتم
عنایتی: رفتم تا جایشان باز شود
حمله شهریار به معمارزاده:
آقا میثاق؛ مثل خودم گلری کردی
درگیری خلیلی با لیدرها
سکوت شهریار شکست
دایی: در تیم ملی تنها و غریب بودم
شنبه ای که بوشهر پایتخت جهان بود!

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد