فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نکونام:مصاحبه‌ام درمورد ایمیل‌های عاشقانه با قطبی راتکذیب میکنم

 

فوتبال روز:جواد نکونام هافبک ملی پوش باشگاه اوساسونا و کاپیتان تیم ملی ایران مصاحبه دو روز پیشش با یک روزنامه ورزشی مبنی بر رد وبدل کردن ایمیل های عاشقانه با افشین قطبی،که حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورد تکذیب کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسین فوتبال ، نکونام در این باره گفت:« من چنین حرفهایی با این مضمون در هیچ روزنامه ای نزده ام.از بین همه خبرنگارهای ورزشی موجود در ایران من تنها با دو خبرنگار ارتباط دوستانه و نزدیک دارم که شماره من را دارند و هیچ مصاحبه دیگری انجام نداده ام.» نکونام که نشان می داد از درج مصاحبه خیالی اش به شدت ناراحت است گفت:« از این روزنامه و دیگر روزنامه ها که از قول من مصاحبه های خیالی و فضایی درج می کنند از مجاری قانونی پیگیری می کنم و مصاحبه ام درباره ایمیل های عاشقانه با سرمربی تیم ملی را تکذیب می کنم.مطمئن باشید یا من اصلا مصاحبه نمیکنم یا اگر هم مصاحبه کنم آن را تکذیب نمی کنم.»
هافبک ایرانی اوساسونا در ادامه با اشاره به اهداف کسانی که می خواهند به تیم ملی ضربه بزنند گفت:«قصد کسانی که این مسایل را مطرح می کنند تمسخر تیم ملی فوتبال ایران است و آنها باید بدانند که با این کارها راه به جایی نمی برند.تا بحال هم در فوتبال ایران چنین چیزی وجود نداشته که یک مربی و بازیکن ایمیل های عاشقانه رد وبدل کنند. من حتی از گفتن این جملات شرم می کنم، چه برسد به اینکه بخواهم آن را مطرح یا در مصاحبه ام بیاورم.»
نکونام در پایان درباره بازی تیم ملی ایران در برابر سنگاپور گفت:«تیم ملی در این بازی ، نمایش خوبی داشت ودر حالی که سه بر یک به پیروزی رسید می توانست دو گل دیگر هم بزند.البته لحظاتی که تیم ملی دو گل جلو بود اشتباهاتی پیش آمد که تیم ملی یک گل دریافت کرد.البته ما از سنگاپوری ها بالاتر هستیم و علت حساسیت بازی هم ، متاسفانه جوی بود که به وجود آمده بود و باعث شده بود احساسات روی منطق حاکم شود وگرنه من مطمئن بودم که تیم ایران براحتی از سد سنگاپور می گذرد چون فوتبال ایران به لحاظ ساختاری ، تاریخ و بازیهای ملی از سنگاپور بالاتر وبرتر است.»  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد