فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کمالوند: قول می‌دهم هر جایی شیخ‌لاری گند زد، بروم و درستش کنم

کمالوند: قول می‌دهم هر جایی شیخ‌لاری گند زد، بروم و درستش کنم 

فوتبال روز:در روزهایی که کشمکش و جنگ لفظی بین احد شیخ‌لاری و فراز کمالوند بالا گرفته و حتی چند روز پیش مربی بومی تبریزی‌ها بیانیه‌ای هم علیه کمالوند منتشر کرد، سرمربی فعلی تراکتور‌سازی هم بیکار ننشسته و مقابل دوربین تلویزیونی جواب او را داده است.

پس از بازی استقلال‌تهران و تراکتور‌سازی و در شرایطی که توجه اکثر خبرنگاران برای گفت‌وگو با صمد مرفاوی به سرمربی آبی‌پوشان پایتخت معطوف بود، دوربین برنامه نود به سراغ فراز کمالوند رفت.
خبرنگار برنامه نود پس از طرح سوالاتی در خصوص بازی به سراغ موضوعی جنجالی رفت. درگیری لفظی فراز کمالوند و شیخ‌لاری سوژه جالبی بود که سرمربی تراکتورسازان حسابی از خجالت شیخ‌لاری درآمد: «خدا را شکر که کارنامه من مشخص است. هر جایی که شیخ‌لاری بوده و گند زده من رفته‌ام و شرایط را درست کردم. برعکس هر جایی که من موفق بوده‌ام و او به جای من آمده تیم را خراب کرده است. به عنوان مثال شیخ‌لاری تراکتور‌سازی را انداخت و من توانستم این تیم را به لیگ‌برتر بیاورم.» فراز کمالوند به همین مسایل بسنده نکرد و برای پاسخگویی به شیخ‌لاری مثال دیگری زد: «یک بازی مانده بود که برق تهران را به پلی‌آف برسانم اما مسوولان تیم مرا برکنار کردند و به جایم شیخ‌لاری را آوردند. او کاری با تیم کرد که برق تهران منحل شد. الان معلوم نیست جوان‌های شمال شرق کشور چکار می‌کنند و هر کاری می‌کنند که مطمئنم فوتبال بازی نمی‌کنند.»
به نظر می‌رسد صحبت‌های اخیر شیخ‌لاری مبنی بر اینکه کمالوند به دنبال سرمربیگری ماشین‌سازی تبریز است چندان هم بیراه نیست. در حال حاضر وظیفه هدایت ماشین‌سازی برعهده شیخ‌لاری است و این تیم شرایط چندان مناسبی در لیگ دسته دوم ندارد. کمالوند با اشاره به وضعیت ماشین‌سازی و عملکرد شیخ‌لاری قول جالبی جلوی دوربین نود داد: «ماشین‌سازی وضعیت خوبی با شیخ‌لاری ندارد. من از رییس شورای شهر تبریز خواسته‌ام هر طور شده این تیم را نگه دارند، تا من فصل بعد به آنجا بروم و تیم را بالا بیاورم. قول می‌دهم هر جایی که ایشان گند بزند من بروم و جمعش کنم.»
 

 منبع:روزنامه گل 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد