فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مازیار زارع: قطبی مردی شکاک کینه‌ای، بدبین و دورو است

مازیار زارع: قطبی مردی شکاک کینه‌ای، بدبین و دورو است 

فوتبال روز:مازیار زارع در زمان حضور امیر قلعه‌نویی و علی دایی اغلب به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شد و در زمان حضور دایی برای تیم ملی بازی هم می‌کرد‌،اما با آمدن قطبی به یکباره از تیم ملی کنار رفت و دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

زارع که تقریبا یک نیم فصل با قطبی در پرسپولیس کار کرده مدعی است این مربی را به خوبی می‌شناسد و از رفتارهای او آگاه است. هافبک سابق پرسپولیس اعتقاد دارد قطبی انسانی کینه‌ای است و دو چهره کاملا متفاوت دارد. زارع مدعی است قطبی از او کینه به دل گرفته وحالاحالاها او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند.
 

اوضاع الامارات چطور است؟
اوضاع که اصلا خوب نیست چرا که چند هفته‌ای است فقط می‌بازیم.
 

این هفته مقابل چه تیمی شکست خوردید؟
این هفته با بن‌یاس بازی داشتیم که طبق معمول باختیم. ابتدا با یک گل از این تیم پیش افتادیم، اما در نیمه دوم با دریافت دو گل شکست خوردیم.
 

چرا الامارات به این روز افتاده است؟
پتانسیل این تیم در همین حد است و در سال‌های گذشته هم نتایج الامارات در همین حد بوده است.
 

حالا می‌توانید این تیم را در لیگ برتر حفظ کنید؟
کار الان خیلی سخت شده، اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما در نیم فصل دوم باید بهتر نتیجه بگیریم تا تیم در لیگ بماند.
 

رضا عنایتی هم که به الامارات پیوست، در این خصوص چه نظری داری؟
من فقط شنیده‌ام که عنایتی به الامارات پیوسته و در جریان جزییات این انتقال نیستم. عنایتی بازیکن بزرگی است و در شرایط فعلی خیلی می‌تواند به ما کمک کند.
 

عنایتی در لیگ ایران فقط دو بار موفق به گلزنی شد و عملکرد خیلی خوبی نداشت، فکر می‌کنی او با این وضعیت در الامارات موفق شود؟
همه می‌دانند که رضا عنایتی در ایران مشکل داشت و به همین دلیل نتوانست شایستگی‌هایش را نشان دهد.عنایتی گلزن توانایی است و بی‌شک می‌تواند با پیراهن الامارات موفق شود.
 

وضعیت خودت در الامارات چطور است؟ با افت الامارات که افت نکرده‌ای؟
خوشبختانه خودم شرایط خوبی دارم و به جز این سه بازی آخر عملکرد خوبی داشته‌ام. در کل در سطح خوبی قرار دارم و در الامارات بد بازی نمی‌کنم.
 

این بار هم به تیم ملی دعوت نشدی و در لیست قطبی نبودی، در این خصوص صحبت می‌کنی؟
فکر کنم در حال حاضر همه می‌دانند که مازیار زارع نباید در تیم ملی باشد و لزومی ندارد که صحبت خاصی را مطرح کنم.
 

انتظار داشتی به تیم ملی دعوت شوی؟
من اصلا هیچ انتظاری ندارم و اصلا با دعوت شدنم مشکلی ندارم. بازیکنان بهتری از من در تیم ملی بازی می‌کنند و من به تمام آنها احترام می‌گذارم، چرا که دوستان من هستند. متاسفانه الان فردی به تیم ملی رفته که برخلاف صحبت‌هایش فوق‌العاده کینه‌ای است. این آقا هر کینه‌ای را به دل می‌گیرد و هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کند.
 

پس معتقدی داستان قبلی‌ات با قطبی باعث دعوت نشدنت شده است؟
همان‌طور که گفتم این مساله را همه می‌دانند و لازم نیست من توضیح دهم. نگاه کنید این آقا که فقط و فقط خوب صحبت می‌کند در این اردوی آخر چه بلایی بر سرکعبی آورده است. همه این را می‌دانند که هر بازیکنی اشتباه می‌کند و حسین کعبی هم در بازی قطر اشتباه کرد،‌اما این آقا شخصیت کعبی را نابود کرد. برخورد قطبی با کعبی فقط و فقط برای خراب کردن او بود، آن هم حسین کعبی که بارها و بارها برای تیم ملی ایران از جان مایه گذاشته است.
 

مثل اینکه دل پری از قطبی داری؟
قطبی دو چهره متفاوت دارد و مردم از رو دیگر قطبی کاملا بی‌اطلاع هستند. این آقایی که می‌آید و جلوی دوربین با خنده و مظلومیت از کارهایش می‌گوید،‌در تمرینات و پشت دوربین رفتارهای دیگری دارد که اصلا قابل قبول نیست. من این رفتارها را دیده‌ام و واقعا از این بابت متاسف می‌شوم. من می‌دانم که افرادی هم که الان با قطبی کار می‌کنند از او راضی نیستند،‌اما نمی‌توانند صحبت کنند چرا که خیلی زود از تیم ملی حذف می‌شوند. این آدم به همه چیز شک دارد و حتی به کسی هم که بخواهد به او کمک کند اعتماد نمی‌کند.
 

نظرت در مورد بازی‌های تیم ملی چیست؟من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در مورد عملکرد تیم ملی صحبت کنم و این قطبی است که باید جوابگو باشد که متاسفانه جوابگو نیست و هیچ چیزی را قبول نمی‌کند. الان تمام کارشناسان از تیم ملی انتقاد می‌کنند تا اوضاع تیم ملی بهتر شود، اما می‌بینید که این آقا هیچ چیز را قبول نمی‌کند. الان کل کارشناسان عالم هم بگویند این آقا اشتباه می‌کند او نمی‌پذیرد و به کار خودش ادامه می‌دهد.
 

حالا با شناختی که از قطبی داری فکر می‌کنی او در جام ملت‌ها با تیم ملی نتیجه بگیرد؟
انشاا... که تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه می‌گیرد و قهرمان می‌شود،‌اما مطمئن باشید اگر در جام ملت‌ها تیم ما موفق شد، فقط تاثیر بازیکنان است و بس. این آقا در تیم ملی فقط حضور فیزیکی دارد و بازیکنان با توانایی‌های خودشان فوتبال بازی می‌کنند. برخلاف ادعای قطبی که می‌گوید تیم ملی جوان شده،‌این تیم همان تیم علی دایی است و فقط چند بازیکن به آن اضافه شده‌اند. باز هم می‌گویم که اگر تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد حاصل تلاش بازیکنان است و قطبی هیچ تاثیری ندارد.
 

با این صحبت‌ها فکر می‌کنی که به تیم ملی دعوت شوی؟
من اگر به تیم ملی دعوت شوم، با جان و دل برای خدمت به کشورم می‌آیم، اما فعلا که نباید باشم.
 

نظرت در مورد آمدن علی دایی به پرسپولیس چیست؟
خیلی خوشحالم که دایی به فوتبال بازگشت و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اسم‌ دایی را مطرح کردید جا دارد یک داستانی از سرمربی تیم ملی تعریف کنم. زمانی که دایی در تیم ملی بود، من به اردوها دعوت می‌شدم و در پرسپولیس هم بازی می‌کردم. زمانی که این آقا از پرسپولیس رفت به بعضی‌ها گفت دایی به مازیار گفته بوده در پرسپولیس بد بازی کن تا به تیم ملی دعوتت کنم!من وقتی این صحبت را شنیدم واقعا متعجب شدم و بعدا در دوبی به خودش هم گفتم که اگر این صحبت را کرده‌ای به خدا واگذارت می‌کنم. این آدم تا این حد به اطرافیانش شک دارد.
 

فکر می‌کنی دایی در پرسپولیس موفق شود؟
کار سختی پیش رو دارد،‌اما از عهده‌اش برمی‌آید.
 

با وجود شکست چهار بر یک مقابل شاهین چنین نظری داری؟مطمئن باشید وضعیت پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد کرد.
 

به نظرت پرسپولیس برای فصل جاری شانس قهرمانی دارد؟این فصل کار خیلی سخت شده، اما پرسپولیس سال آینده با دایی قدرتمندتر خواهد شد. 
 

بازیکن مورد علاقه دایی هستی و از الان همه از بازگشتت در سال آینده به پرسپولیس صحبت می‌کنند...
در این مورد دوست ندارم صحبت کنم چرا که برای آینده‌ام تصمیم خاصی نگرفته‌ام.
 

منبع:روزنامه گل 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:19 http://www. byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

ali mahrooz دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:58 http://www. byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد