فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۲۹دی ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز  سه شنبه  ۲۹دی ماه به شرح زیر است:

 

گل: 

بهترین سرمربی فوتسال جهان میهمان گل
شمس: دادکان رئیس می ماند باید پلاستیک می فروختم
در فدراسیون قبلی ، هر لحظه باید منتظر این می شدی که یک نفر کت اش را دربیاورد و تو را هدایت کند !
آخرین توصیه های مدیرعامل استقلال
اتمام حجت
حاجی واعظ
شایعه عجیب در اصفهان
ابراهیم زاده ، فصل بعد سرمربی سپاهان است
مهریزی: مهدوی کیا به استیل آذین می آید
استیل آذین : جا نداریم
اتفاق عجیب در جلسه معارفه آجرلو
کریمی پیراهنش را امضا کرد و به مدیرعامل کادو داد !
با اخراج ۳ بازیکن، برکناری ۲ مربی و خرید ۲ بازیکن جدید
ابومسلم شخم خورد
شفق: قانون من درآوردی سازمان، لیگ فوتبال را نابود می کند
شیخ لاری: کمالوند یادش نرود که یکی از ف-کاف هاست
ادعای تعصب او به مردم تبریز در حد کشک است
ذوالفقار نسب: چون عضو کمیته فنی هستم ، دهانم را نمی بندم
یاوری: قطبی معذرت خواهی کند دوباره از او حمایت می کنم
چاقو کشی لیدرها در تمرین
صبح دیروز پرسپولیس
 

کیهان ورزشی : 

- جام قهرمانی بوی نفت گرفت.
- نایب قهرمانی گاز و سومی صنایع و معادن در لیگ کشتی آزاد.
- اعلام برنامه کامل جام جهانی ۲۰۱۰.
- پرسپولیس - راه آهن به جمعه موکول شد.
- تمرین استقلال با ۴ غایب در حضور مدیرعامل.
- مجتبی زارعی: راه گل زدن به راه آهن را بلدم.
- یحیوی: مشکل دروازه بانان پرسپولیس روحی است.
- مهدی تاج: اجازه دخالت در مسائل فنی تیم ملی را به کسی نمی دهیم.
- ۱۰ میلیون تومان پاداش پیروزی شاهین بر پرسپولیس.
- پله: نباید آرژانتین را دست کم گرفت.
- برتری میلان با درخشش رونالدینیو.
 

استقلال جوان : 

- واکنش معنادار امیدوار رضایی در برابر شایعه برکناری از هیات مدیره.
- جباری از دومین بازی لیگ قهرمانان آسیا.
- تذکر به آبی پوشان؛ سر وقت بیایید.
- نفریه: تغییرات فعلاً منتفی است.
- اکبرپور پس از بازی مقابل استیل در امارات.
- سید صالحی: برای مرفاوی جان می دهیم.
- برهانی: نمی خواهم به رفتن مرفاوی فکر کنم.
- قطبی ممنوع الخروج شد.
- کفاشیان: قطبی خودش را اصلاح کند.
- پرسپولیس زیر قراردادش زد.
- مظلومی در ابومسلم ماندگار شد.
- قصد تمسخر داشتند، دادگاهی شان می کنم.
- نکونام: رد و بدل شدن ایمیل عاشقانه بی شرمانه ترین خبر است.
 

پیروزی : 

- تاریخ برای پرسپولیس تکرار می شود؟!
- کاشانی: این شکست یک حادثه بود ، دیگر تکرار نمی شود!
- شکست مقابل شاهین تداعی کننده اتفاقات اهواز.
- شعار علیه بازیکنان و تشویق پیشکسوتان.
- پس از شعار لیدرها در تمرین پرسپولیس.
- عباس انصاری فرد: باخت ها را به گردن من بیندازید.
- فقط کریم، شیث و کاشانی تشویق شدند.
- آلرژی مثبت دایی به انتقادات.
- کلاه کج: قیافه دایی را که دیدم دیوانه شدم.
- به دلیل درگیری با خلیلی و آرفی ، لیدرها به باشگاه احضار شدند.
- حقیقی با یک دست استارت زد.
- تمرینات اختصاصی برای آرفی.
- زاد مهر: از طریق سایت متوجه تغییر مدیریت شدم.
 

۹۰ : 

- واکنش معنادارامیدوار رضایی در برابر شایعه برکناری از هیات مدیره.
- جباری از دومین بازی لیگ قهرمانان آسیا.
- تذکر به آبی پوشان ؛ سر وقت بیایید.
- نفریه: تغییرات فعلاً منتفی است.
- اکبرپور پس از بازی مقابل استیل در امارات.
- سید صالحی: برای مرفاوی جان می دهیم.
- برهانی: نمی خواهم به رفتن مرفاوی فکر کنم.
- پرسپولیس زیر قراردادش زد.
- قطبی ممنوع الخروج شد.
- کفاشیان: قطبی خودش را اصلاح کند.
- مظلومی در ابومسلم ماندگار شد.
- قصد تمسخر داشتند، دادگاهی شان می کنم.
- نکونام: رد و بدل شدن ایمیل عاشقانه بی شرمانه ترین خبر است.
 

ایران ورزشی : 

- خبر خوش برای دایی و پرسپولیس ؛ کریم به راه آهن می رسد ؛ شیث به دربی.
- کاشانی: از دایی مثل قطبی حمایت می کنم.
- وعده قطبی به تبریزی ها : بازی های تیم ملی را در تبریز برگزار می کنیم.
- سعیدلو: درباره قطبی من تصمیم نمی گیرم.
- اکبرپور: بازیکن استقلال پولکی نیست.
- عنایتی از الامارات به سپاهان می رود ؟!
- نباید با چند بازی برای مربی تصمیم گرفت
- تشویق دایی، شعار علیه بازیکنان.
- پرسپولیس – راه آهن یک روز عقب افتاد.
- چرا سرمربی لیدرها را بیرون نمی کند؟
- دلخوری بازیکنان از دایی.
- هیچ مربی و بازیکنی ایمیل عاشقانه رد و بدل نمی کند.
- نکونام: حتی از گفتن این جملات شرم می کنم.

 خبر ورزشی :
- اعتراض شدید دایی به سرخپوشان.
- تعویق ۲۴ ساعته بازی؛ پرسپولیس - راه آهن.
- یاوری: آقایان مسئول! قطبی را وادار کنید عذرخواهی کند.
- آقای قطبی، ما آنالیزور تیم بانوان نبودیم.
- با عدم پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس.
- قطبی ممنوع الخروج می شود؟
- حرف های درگوشی مدیرعامل و برهانی در تمرین استقلال.
- فریاد اعتراض بر سر طالب لو.
- چاقو کشی در تمرین پرسپولیس.
- شیخ لاری: ادعای تعصب او به تبریز و تراکتور کشک است.
- کمالوند فراموش کرده جزو مربیان منشوری است.
- کمالوند: از شیخ لاری شکایت می کنم.
- شعار سکوهای ایران به اولدترافورد هم رسید!
- فرگوسن حیا کن، منچستر را رها کن!
 

ابرار ورزشی :
- کاشانی: اگر در هر بازی ۱۰ گل هم بخوریم از دایی حمایت می کنم .
- کفاشیان: از دایی در حد توانمان حمایت کردیم .
- مشکل مالیاتی قطبی حل شد.
- حنیف: مثل هاشمی نسب بازی می کنم .
- عمران زاده: خیال همه راحت، مرفاوی تا آخر فصل سرمربی ماست .
- واحدی: به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.
- نیکبخت: دربی من بازی با استقلال است .
- تیموریان: هاجسون نام مرا در لیست فروش قرار نداد .
- تاکید واعظی آشتیانی بر حفظ و افزایش همدلی بازیکنان.
- شعار علیه بازیکنان در تمرین دیروز پرسپولیس .
- احمدزاده مزاحمی بود که با رفتنش ملوان خوب شد .
- احمدزاده: پرسپولیسی نشدم چون می خواستند در انزلی تخریبم کنند!
- استیل آذین خبر جذب مهدوی کیا راتکذیب کرد .
- حقیقی: بهتر بود اسم می برد اما منظور میثاق من نبودم .
- بیک زاده: ۳ هفته نمی توانم بازی کنم.

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد