فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج دیدارهای جام ملتهای آفریقا- تساوی مشکوک آنگولا والجزایر

 

فوتبال روز:دوشنبه شب، دو دیدار پایانی رقابتهای جام ملتهای آفریقا در گروه آ به صورت همزمان، برگزار گردید و مصاف دو تیم آنگولا و الجزایر با تساوی بدون گل پایان یافت و در دیگر دیدار، مالی موفق شد تا با نتیجه 1-3 مقابل مالاوی به پایان برسد.

شروع این بازی بسیار جالب بود؛ فردریک کانوته در دقیقه 1 برای مالی به گل رسید و سیدو کیه تا گل دوم را در دقیقه 3 وارد دروازه مالاوی کرد.
ای ن شروع ، حکایت از دیداری پر گل داشت ولی نیمه اول با برتری 0-2 مالی به پایان رسید تا در آغاز نیمه دوم، اموافولیروا در دقیقه 58 اولین گل مالاوی را به ثمر برساند. البته باگایوکو نیز در دقیقه 85 سومین گل مالی را وارد دروازه مالاوی نمود تا بازی با نتیجه 1-3 به پایان برسد.
با توجه به تساوی دو تیم الجزایر و آنگولا در دیگر دیدار، سه امتیاز این دیدار نیز نتوانست به کار مالی بیاید.چرا که آنگولا با 5 امتیاز و الجزایر با 4 امتیاز به عنوان تیمهای اول و دوم گروه آ روانه دور یک چهارم پایانی شدند و مالی نیز با وجود اینکه 4 امتیازی بود، ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الجزایر در مقابل تعجب همگان مجبور به خداحافظی زودهنگام با جام ملتهای آفریقا شد.این در حالی بود که پیش از آغاز این رقابتها بسیاری مالی را با در اختیار داشتن ستاره های صاحب نامی از جمله کانوته، کیه تا و دیارا، یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابتها می دانستند. 
 
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد