فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کمالوند: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است

کمالوند: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است 

فوتبال روز:فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی در برنامه دوشنبه‌شب ۹۰ با عادل فردوسی‌پور دچار چالش شد و در مورد مسابقه نظرسنجی این برنامه با لحنی اعتراض‌آمیز حرف‌هایش را مطرح کرد و معتقد بود که این نظرسنجی واقعی نیست.

کمالوند در جملات خود به عادل فردوسی‌پور تاکید کرد که نظرسنجی واقعی نیست و طرفداران تراکتور بیشتر هستند. او حتی در قسمتی از جملات خود به این موضوع اشاره کرد که فردوسی‌پور پرسپولیسی است و خودش آمار نظرسنجی را عوض می‌کند تا پرسپولیس در همه نظرسنجی‌ها اول باشد. کمالوند که در این برنامه بارها با فردوسی‌پور جروبحث کرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران توضیحاتی را در این مورد ارائه داد و نکته قابل توجه این بود که او با صراحت اعلام کرد که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است. در ضمن کمالوند تاکید کرد که نتوانست به طور کامل حرف‌هایش را در برنامه ۹۰ بزند و منظورش را به درستی برساند.
کمالوند ابتدا در پاسخ به این سئوال که چرا سعی داشتید نظرسنجی را زیر سئوال ببرید، می‌گوید: «اصلا چنین بحثی مطرح نبود. من به عادل فردوسی‌پور گفتم که بسیاری از طرفداران تراکتور در تبریز و جاهای دیگر به من اس‌ام‌اس می‌دهند و می‌گویند که ما نمی‌توانیم در این نظرسنجی شرکت کنیم و سیستم ارسال اس‌ام‌اس در تبریز با مشکل مواجه شده بود. من بر همین اساس گفتم که این نظرسنجی‌ را قبول ندارم و اصلا منظورم این نبود که اس‌ام‌اس‌ها عمدا به این برنامه ارسال نمی‌شود. مشکلاتی به وجود آمده بود و همین موضوع باعث شد تا خیلی از طرفداران تراکتور نتوانند در این نظرسنجی شرکت کنند و به همین دلیل گفتم که آمار واقعی نیست.»
سرمربی تراکتور در پاسخ به این سئوال که آیا معتقدید تراکتورسازی از پرسپولیس پرطرفدارتر است، می‌گوید: «اول باید یک بحث را مطرح کنم. چطور امکان دارد تیمی که در استادیوم آزادی ۵۰ هزار تماشاگر دارد در نظر سنجی ۹۰ فقط ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده داشته باشد. من گفتم که یک پرسپولیسی هستم و خانواده ما هم پرسپولیسی است و از این موضوع ابایی ندارم ولی باید بگویم که در نظرسنجی برنامه ۹۰ اگر اس‌ام‌اس‌ها از تبریز می‌رسید تراکتورسازی تا ۳۰ درصد رای می‌آورد ولی هیچ وقت مدعی نیستم که تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ایران است. من از بچگی پرسپولیسی بودم و این موضوع را نمی‌توانم نفی کنم که این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است. الان هم که سرمربی تراکتور هستم اگر تیمم شانس قهرمانی داشته باشد مطمئن باشید که برای پرسپولیس نذر می‌کنم تا قهرمان شوم.»
کمالوند در ادامه می‌گوید: «فردوسی‌پوردر قسمتی از حرف‌هایش گفت که در شماره‌های ۹۱۴ حدود ۸۰درصد به تراکتور رای داده‌اند ولی من معتقدم که صددرصد به تراکتور رای داده‌اند چون امکان ندارد که در تبریز یک نفر فوتبالی باشد و تیم اولش تراکتور نباشد مثل آبادان که صنعت نفت محبوب‌ترین تیم است. من به هیچ عنوان قصد نداشتم این موضوع را عنوان کنم که این نظرسنجی عمدا عوض می‌شود و به عدالت عادل فردوسی‌پور هم شک ندارم.» وی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید مطرح کردن این موضوع که فردوسی‌پور پرسپولیسی است غیرحرفه‌ای بود، تاکید می‌کند: «به نظر من هیچ ایرادی ندارد و خیلی مواقع رئیس‌جمهور‌ها هم اعلام می‌کنند که طرفدار فلان تیم هستند. در ضمن من اول خودم را گفتم که پرسپولیسی هستم.»
کمالوند ادامه می‌دهد: «فردوسی‌پور بسیار باهوش و تحصیل‌کرده است و زمانی که در فوتبال ایران به دنبال اطلاعات بود هیچکس نمی‌دانست که فوتبال اروپا چه معنایی دارد. اتفاقا او مثل اسمش عدالت دارد ولی مشکل من در برنامه ۹۰ این بود که عادل نمی‌گذاشت حرف‌هایم را بزنم. من باز هم می‌گویم که منظورم از قبول نداشتن نظرسنجی این نبود که عمدا مشکلاتی وجود دارد فقط منظورم این بود که سیستم ارسال اس‌ام‌اس در تبریز دچار مشکل شده بود و همین موضوع باعث شد تا تراکتور رای کمی بیاورد.»
سرمربی تراکتور تاکید می‌کند: «بحث و چالش ما هم از زمانی آغاز شد که فردوسی‌پور بحث زادگاه مرا مطرح کرده من به هیچ عنوان و در هیچ مصاحبه‌ای نگفته‌ام که در آبادان به دنیا آمده‌ام من گفتم که پدر و مادرم اهل آبادان هستند و در این شهر به دنیا آمده‌اند و پدرم هم کارمند شرکت نفت بوده است. من هم در لرستان به دنیا آمده‌ام و نمی‌دانم این موضوع کجایش مبهم است که این حرف و حدیث‌ها را درست می‌کنند.» کمالوند در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «تا به امروز هرکس حرفی می‌زد می‌خواستم جوابش را بدهم ولی فکر می‌کنم این موضوع تمرکزم را به هم می‌ریزد. از حالا به بعد حداقل تا یک ماه مصاحبه نخواهم کرد و فقط در کنفرانس مطبوعاتی حرف‌هایم را خواهم زد.»  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد