فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گفتگو با شیث/ با عصا هم داربی را بازی می‌کنم

گفتگو با شیث/ با عصا هم داربی را بازی می‌کنم 

فوتبال روز:در حالی که در بدو ورود علی دایی به پرسپولیس صحبت‌های زیادی در مورد روابط سرد و تیره او و شیث رضایی می‌شد، حالا سرمربی جدید سرخ‌ها حساب ویژه‌ای روی شیث باز کرده است.

رضایی که در حال حاضر تمرینات اختصاصی و منظمی را پشت سر می‌گذارد، امیدوار است که با آمادگی کامل به بازی با استقلال برسد.
 

وضعیت مصدومیتت چطور است؟
شکر خدا شرایط چندان بدی ندارم. در حال حاضر تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذارم. روزی دو جلسه فیزیوتراپی و یک جلسه هم همراه تیم تمرین می‌کنم.
این روزها تمرینات خوب و منظمی را به صورت اختصاصی زیر نظر فرید زرینه انجام می‌دهم و ان‌شاءا... بتوانم در بازی با راه‌آهن برای پرسپولیس به میدان بروم.
 

شنیدیم که دایی در جریان تمرین پرسپولیس با تو صحبت کرده.
بله... دایی در مورد وضعیت مصدومیتم با من صحبت کرد و من هم به ایشان قول دادم که هر طور شده خودم را به بازی با راه‌آهن برسانم.
 

پس با این حساب مشکل خاصی برای بازی با راه‌آهن نداری؟
راستش را بخواهید فعلا شرایط من طوری نیست که بتوانم با آمادگی کامل به میدان بروم. من در حال حاضر فقط نرم می‌دوم و امیدوارم که بتوانم روز جمعه برای پرسپولیس به میدان بروم.
شرایط پرسپولیس طوری است که همه باید برای سربلندی و نجات این تیم تلاش کنیم و به همین دلیل در صحبتی که با دایی داشتم قول دادم تا حتی اگر به زور آمپول و قرص هم شده خودم را به بازی با راه‌آهن برسانم.
 

گویا روابط تو و دایی خیلی صمیمی‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.
من اهل چاپلوسی و پاچه‌خواری نیستم. حتی وقتی که دایی سرمربی پرسپولیس نبود از او تعریف کردم و گفتم که او سرمربی خوبی است و در فوتبال ایران حکم یک اسطوره را دارد.
من هرگز با دایی مشکل نداشتم. بین من و دایی اتفاقاتی در یک بازی افتاد و همه چیز پس از پایان همان بازی تمام شد. هیچ وقت با دایی مشکل نداشته‌ام و حالا هم خیلی خوشحال هستم که زیر نظر او در پرسپولیس توپ می‌زنم.
 

اما دایی این روزها حال و روز خوبی در پرسپولیس ندارد و شکست مقابل شاهین باعث شده تا دایی به قول خودش سخت‌‌ترین روزهای مربیگری‌اش را تجربه کند.
با شما هم عقیده هستم. شکست در مقابل شاهین آنقدر برای دایی و پرسپولیس تلخ بود که حتی حال و هوای ما هم عوض شد. البته پرسپولیس در مقابل شاهین بازی عجیبی انجام داد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود که بچه‌ها اینطوری بازی کردند ولی هر چه بود یک اتفاق بود و مطمئن هستم که دوباره همه چیز درست می‌شود. به این شکست باید به چشم یک شوک نگاه کرد و امیدوارم که با استفاده از تجربیات جدید، بتوانیم در ادامه بازی‌ها موفق و سربلند باشم.
 

هواداران پرسپولیس در جریان تمرینات اخیر از خجالت بازیکنان درآمدند ولی در عوض تو و کریم باقری همواره مورد توجه و محبت هواداران بوده‌اید.
از لطف هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم ولی ای کاش این اتفاق‌ها در تمرینات پرسپولیس نمی‌افتاد. در این شک نکنید که با توجه به همین اتفاق‌ها وضعیت پرسپولیس خراب‌تر و بحرانی‌تر می‌شود. هواداران حق دارند از شکست تیمشان دلخور و ناراضی باشند ولی ای کاش طوری می‌شد تا تیم دچار این حوادث نمی‌شد. بدون شک با وجود این اتفاق‌ها و این مسایل فقط کار پرسپولیس سخت‌تر می‌شود.
 

در مورد نظرسنجی برنامه نود چه نظری دارید؟ حتما دیدی که پرسپولیس با 51 درصد رای بینندگان، پرطرفدارترین تیم ایران شد...
این چیزها برای ما ثابت شده است. ما که می‌دانیم پرسپولیس چه تیمی است و چقدر طرفدار دارد. آمار این نظرسنجی را به کسانی بگویید که توی رویاهایشان فکر می‌کردند پرطرفدارترین تیم ایران هستند. این دوستان آنقدر در مورد رویاهایشان با بقیه صحبت کرده بودند که کم‌کم داشت باورشان می‌شد پرطرفدارترین هستند. البته این دوستان خیلی تلاش کردند تا حقیقت را کتمان کنند ولی برنامه نود جواب این دوستان را با سند و مدرک داد. به هر حال توی این برنامه خیلی چیزها مشخص شد و بار دیگر می‌گویم که از بازی کردن در پرطرفدارترین، محبوب‌ترین و مردمی‌ترین تیم ایران لذت می‌برم و به آن افتخار می‌کنم. 
 

یکی از مهمترین مسایلی که برای هواداران پرسپولیس وجود دارد این است که تو بتوانی در دیدار با استقلال برای تیمت به میدان بروی.
هواداران پرسپولیس به خوبی می‌دانند که داربی تا چه حد برای شیث رضایی اهمیت دارد. آنها می‌دانند که ماجرای داربی و بازی با استقلال تا چه حد برای من ارزشمند است و در این شک نکنند که هر طور شده خودم را به بازی با استقلال می‌رسانم. آنطور که پزشکان اعلام کرده‌اند اگر به خوبی استراحت کنم می‌توانم بدون هیچ مشکلی مقابل استقلال بازی کنم اما هواداران این را بدانند که اگر غیر از این هم باشد، شیث حتی به زور عصا هم که شده برای پرسپولیس در داربی بازی می‌کند.  

 

منبع:روزنامه گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد