فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فیروز کریمی جانشین ذوالفقار‌نسب در کمیته فنی می‌شود؟

فیروز کریمی جانشین ذوالفقار‌نسب در کمیته فنی می‌شود؟ 

فوتبال روز:هر روز خبرهای جدیدی از کمیته فنی فدراسیون به گوش می‌رسد. بعد از آنکه صحبت‌های افشین قطبی علیه تعدادی از اعضای این کمیته باعث شد تا افرادی مثل یاوری و ذوالفقار‌نسب حسابی از خجالت سرمربی تیم‌ملی در بیایند، رییس فدراسیون دست به کار شده تا بین قطبی و یاوری آشتی‌کنان راه بیندازد.

این وسط یاوری هم اعلام کرده سرمربی تیم‌ملی به او پیغام پسغام فرستاده که از حرف‌هایش در برنامه ورزش و مردم پشیمان است اما تازه‌ترین خبری که از کمیته فنی به گوش می‌رسد انتخاب جانشین بیژن ذوالفقار‌نسب در این کمیته است. سرمربی سابق صنعت نفت که نماینده مربیان لیگ یکی در کمیته فنی بود بعد از کناره‌گیری از صنعت نفت از کمیته هم کناره‌گیری کرد تا فدراسیون به دنبال جانشین او باشد. شنیده می‌شود نفر دوم رای‌گیری قبلی که منجر به انتخاب ذوالفقار‌نسب شد جانشین این مربی در کمیته تیم‌های ملی می‌شود. نفر دوم هم کسی نیست جز فیروز کریمی که برخورد او با عزیز‌محمدی مطمئنا در جلسات کمیته فنی دیدنی خواهد شد، چرا که این دو نفر بر سر ماجرای منشور‌اخلاقی اصلا دل خوشی از هم ندارند. سایت خبری شبکه ایران در مورد این قضیه می‌نویسد: «کریمی حمایت همه‌جانبه کفاشیان را پشت‌سر خود می‌بیند، رییس فدراسیون که از ابتدا با ماجرای منشور‌اخلاقی در فوتبال ایران مخالف بود، زمانی که سرمربی داماش گیلان در خصوص محرومیت خود دست به دامن وی شد به او اطمینان داد که تلاش می‌کند جایگاه سابق وی را دوباره به او برگرداند.»
 

افاضلی: مگر کریمی منشوری است؟ 

خبرها در حالی حاکی از ورود فیروز کریمی به کمیته فنی است که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده. هومن افاضلی دبیر کمیته فنی می‌گوید: «اگر ذوالفقار‌نسب به طور قطعی کناره‌گیری‌اش از کمیته را اعلام کند فدراسیون جانشین او را مشخص می‌کند. بگذارید اول نفر بعدی مشخص شود بعد دنبال سوژه باشید.» گویا افاضلی از منشوری بودن کریمی با خبر نبوده چرا که در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف او با عزیزمحمدی می‌گوید: «مگر کریمی مربی منشوری است؟ من که در مصاحبه‌های محمدی چنین نکته‌ای را ندیدم اما بعید می‌دانم اتفاق بیفتد. ما برای همه اعضا دعوتنامه می‌فرستیم و امیدواریم که همه در جلسه بعدی حاضر شوند.»
کفاشیان: دوباره رای‌گیری می‌کنیم
رییس فدراسیون فوتبال هم از اضافه شدن کریمی به کمیته فنی اظهار بی‌اطلاعی می‌کند: «ما اعتقاد داریم کسانی باید عضو کمیته شوند که انتقادات سازنده‌ای داشته باشند اما بنده هنوز استعفای ذوالفقار‌نسب را ندیده‌ام.» کفاشیان در مورد اینکه در صورت کناره‌گیری ذوالفقار‌نسب، کریمی به طور اتوماتیک جانشین او می‌شود توضیح می‌دهد که: «احتمالا دوباره برای نماینده مربیان لیگ رای‌گیری خواهیم داشت.» 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد