فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام ملت‌های 2010 آفریقا- آنگولا/ صعود زامبیا و کامرون

 

فوتبال روز:با برگزاری دو دیدار باقی مانده از گروه دی رقابتهای جام ملتهای آفریقا، هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم پایانی مشخص شدند. دیشب در گروه D دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

 

کامرون و تونس به تساوی 2-2 رسیدند و زامبیا موفق شد تا با نتیجه 1-2 گابن را شکست دهد. دیدار تونس و کامرون با گل زود هنگام تونسی ها که در دقیقه 1 توسط چمریتی به ثمر رسید آغاز شد و ساموئل اتوئو، در دقیقه 47 بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 63 تونس با گل به خودی چدجو به برتری رسید و تنها یک دقیقه بعد بود که گوئمو توانست باردیگر بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار با تساوی این دو تیم به پایان برسد. 

در دیگر دیدارهمزمان زامبیا موفق شد تا با نتیجه 1-2 از سد گابن عبور کند. کالابا (28) و چامانگا(62) دو گل زامبیا را به ثمر رساندند و مارکولینو (83) تک گل گابن را وارد دروازه زامبیا نمود. با برگزاری این دو دیدار، زامبیا ، کامرون و گابن 4 امتیازی شدند و تونس با 3 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. در نهایت زامبیا و کامرون به لطف تفاصل گل بهترشان، به عنوان دو تیم صعود کننده از گروه دی در نظر گرفته خواهند شد. 

  

جدول رده بندی گروه چهار:
1-زامبیا 4 امتیاز
2-کامرون 4 امتیاز
3-گابن 4 امتیاز
4-تونس 3 امتیاز

 

 بدین ترتیب دیدارهای مرحله یک چهارم پایانی به این صورت خواهد بود:

یکشنبه (4 بهمن،24 ژانویه):  

آنگولا – غنا
ساحل عاج – الجزایر

دوشنبه ( 5 بهمن، 25 ژانویه):

مصر- کامرون 
زامبیا - نیجریه  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد