فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

105 هزار هوادار تبریزی : می کشم می کشم آن که کبوترم کشت

 

فوتبال روز:در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مقاومت سپاسی شیراز حدود 105 هزار هوادار تبریزی در ورزشگاه حاضر شدند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مقاومت سپاسی در حالی در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام برگزار شد که ساعت‌ها پیش از آغاز بازی ورزشگاه توسط هواداران تبریزی پر شده بود.
در این دیدار حدود 105 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه حاضر بودند تا جواب قاطعی به مسابقه پیامک برنامه تلویزیونی 90 داده باشند.
برخی از هواداران تبریزی با در دست داشتن پلاکاردهایی با متن "پیامک من نرفت! " اعتراض خود را به عادل فردوسی‌پور و برنامه 90 اعلام کردند.
تمام خیابان‌ها و اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و برخی از هواداران با نشستن روی اسکوربورد و دکل‌های برق بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا می‌کردند. حتی جایگاه خبرنگاران هم توسط تماشاگران تبریزی پر شده و خبرنگاران در امر اطلاع رسانی کمی با مشکل مواجه شده بودند. 
 

 *هواداران تراکتورسازی تعدادی از کبوتران را آزاد کردند و با شعار می کشم می کشم آن که کبوترم را کشت حرکت هواداران استقلال را مورد انتقاد قرار دادند.

 

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مقاومت سپاسی  نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.  

 


 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد