فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تراکتور و جمعیت بانوان هوادار

 

فوتبال روز:فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی طی اعلامیه ای از حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه تقدیر کرد.

سردار نصرتی، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای که از شبکه استانی سهند پخش شد از هواداران تیم تراکتورسازی و حضور پرشور و بی سابقه آنها در ورزشگاه تشکر کرد. وی اظهار کرد:« بسیار مایه خوشحالی است که با کمترین هزینه و برنامه ریزی چنین حضوری در ورزشگاه صورت گرفت و از تک تک مردم با شعور استان تشکر ویژه ای انجام می دهیم.»
وی همچنین وعده داد که برای بازیهای آینده این تیم و احتمال حضور همین تعداد هوادار در بازی مقابل تیم های استیل آذین و پرسپولیس تمهیدات ویژه ای اندیشیده خواهد شد و امکانات بیشتری برای هواداران درنظر گرفته خواهد شد.
جالب اینکه تعدادی بانو به همراه خانواده شان در تپه های مشرف به ورزشگاه نشسته و شاهد بازی بودند. به نظر می رسد که عشق مردم تبریز به تراکتورسازی جنسیت نمی شناسد و همه مردم این شهر اعم از مرد و زن عاشق تیم شهرشان هستند.  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد