فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاجیلو: ماشین از چراغ قرمز رد می‌شود، می‌گویند تقصیر قطبی است

حاجیلو: ماشین از چراغ قرمز رد می‌شود، می‌گویند تقصیر قطبی است 

فوتبال روز:حالا که افشین قطبی در خارج از کشور به سر می‌برد و حواشی مربوط به اختلاف او با اعضای کمیته فنی بسیار کمتر از قبل شده فدراسیون فوتبال و نزدیکان قطبی سعی دارند جو را در صورت امکان، دوباره به نفع سرمربی تیم‌ملی برگردانند.

 

بعد از آنکه رییس فدراسیون از برنامه‌اش برای آشتی‌دادن قطبی با یاوری صحبت کرد، سرپرست تیم ملی هم سعی دارد نگاه‌های منفی نسبت به قطبی را تعدیل کند. البته اصغر حاجیلو در ابتدا علاقه‌ای ندارد که وارد این بحث شود: «بهتر است صحبتی در مورد این موضوع نداشته باشم چون آقای یاوری مربی بنده بوده‌اند و من دخالت نکنم منطقی‌تر است.»
 

اما افشین قطبی حرف‌‌هایی زده...
حرف‌های ایشان به بنده مربوط نیست. آقای قطبی سرمربی تیم ملی هستند و شخصیت خودشان را دارند.
 

بالاخره حرف‌های او حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.
متاسفانه صحبت‌های آقای یاوری به شکل بدی به گوش قطبی رسیده بود و او هم حرف‌هایی زد که دوباره از آن برداشت‌های متفاوتی شد البته این ماجرا ختم به خیر خواهد شد.
 

چطور؟منتظرم که افشین از سفر برگردد. سعی می‌کنم پادرمیانی کنم و از رابطه شاگرد – استادیم با یاوری برای آشتی دادن او با قطبی استفاده کنم.
 

پس بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام دهید چون اصلا نگاه مثبتی در مورد قطبی وجود ندارد. فکر نمی‌کنم دیگر کسی باقی مانده باشد که از این همه تخریب و فشار خوشش بیاید. باید مربیان هوای همدیگر را داشته باشند و از همدیگر حمایت کنند. شما به فوتبال دنیا دقت کنید. تا به حال دیده‌اید مربی‌ مثل هیتزفیلد علیه سایر مربیان صحبت کند؟
 

نه. اما تا دلتان بخواهد خوزه مورینیو از خجالت سایر مربیان درآمده.
داستان او با بقیه مربیان فرق دارد حالا تو هم بحث را عوض نکن. در کل حرف من این است که مربیان باید از همدیگر حمایت کنند چون این حمایت به نفع فوتبال خواهد بود.
 

به شرطی که بدبینی قطبی هم کمتر شود.
متاسفانه ما تمام تقصیرها را گردن او می‌اندازیم. ماشین از چراغ قرمز رد می‌شود می‌گویند تقصیر قطبی است. البته افشین نسبت به همه بدبین نیست. باید به او نزدیک شد تا اخلاقش دستت بیاید. خیلی از کسانی که با قطبی بد بودند بعد از دیدن او و هم صحبت شدن با سرمربی تیم ملی، تبدیل به رفیق قطبی شدند.
 

شما این نکته را قبول دارید که قطبی توهم دارد؟اصلا. این حرف‌ها چیست که می‌زنید. مگر قطبی خواب می‌بیند که توهم داشته باشد. بهتر است از این بحث‌ خارج شویم. 

  

منبع:روزنامه گل 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد