فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام ملت‌های 2010 آفریقا - آنگولا/صعود مصر و نیجریه به نیمه نهایی

  

فوتبال روز:دوشنبه شب، دو دیدار باقی مانده از مرحله یک چهارم پایانی جام ملتهای آفریقا برگزار شد و تیمهای مصر و نیجریه توانستند با غلبه بر حریفانشان به مرحله نیمه نهایی برسند.

جالب اینجاست که هر دو دیدار امشب در وقتهای معمول،برنده ای نداشت و تکلیف تیمهای صعود کننده به دور بعد، در وقتهای اضافه مشخص گردید.

در اولین دیدار که میان دو تیم مصر و کامرون برگزار شد، حسن، بازیکن تیم ملی مصر در دقیقه 26 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کامرون با یک گل پیش بیفتد ولی تنها 10 دقیقه بعد، این ستاره اشتباهش را جبران کرد و توانست گل تساوی بخش مصر را به ثمر برساند تا این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان برسد. با آغاز 30 دقیقه وقتهای تلف شده، این گدو بود که توانست در دقیقه 92 بار دیگر برای مصر به گل برسد و حسن تنها 3 دقیقه بعد و در دقیقه 95 سومین گل تیمش را نیز به ثمر رساند. در طول این مدت بازیکنان کامرون تلاش زیادی انجام دادند تا با گلزنی و کسب نتیجه مطلوب،تیم برتر این دیدار لقب گیرند که در نهایت این طور نشد و آنها مجبور به خداحافظی از این جام شدند.

دومین دیدار که میان دو تیم نیجریه و زامبیا برگزار می شد نیزدر وقتهای قانونی با نتیجه 0-0 به پایان رسید و هیچ یک از این دو تیم موفق نشدند تا در وقتهای تلف شده نیز به گل برسند تا این دیدار در مجموع 120 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی 0-0 پایان یافته و کار به ضربات پنالتی بکشد. در نهایت و در ضربات پنالتی این نیجریه بود که توانست با برتری 5-4 مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده و تیم شگفتی ساز زامبیا را از پای در بیاورد.

بدین ترتیب روز پنجشنبه این هفته و در مرحله نیمه نهایی الجزایر و مصر مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و غنا مقابل نیجریه قرار خواهد گرفت. 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد