فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام ملت های 2010 آفریقا- آنگولا/ انتقام شیرین مصر از الجزایر

 

فوتبال روز:پنجشنبه شب دو دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام ملتهای آفریقا برگزار شد و طی آن تیمهای مصر و غنا توانستند با پیروزی مقابل حریفانشان به عنوان تیمهای فینالیست رقابتهای این دوره لقب بگیرند.

 

در اولین دیدار برگزار شده ، غنا موفق شد تا به لطف تک گل خود که در دقیقه 21 بازی و توسط گیان به ثمر رسید از سد نیجریه عبور کرده و به عنوان اولین فینالیست این رقابتها شناخته شود.

 

البته دومین دیدار، با هیجان و حساسیت به مراتب بیشتری دنبال شد.مصر و الجزایر در حالی به مصاف هم رفتند که آخرین دیدار این دو تیم در نهایت با برتری الجزایر و صعود این تیم به جام جهانی به پایان رسیده بود و مصری ها به دنبال انتقام آن شکست دردناک بودند.با اخراج 3 بازیکن الجزایر در جریان این دیدار، کار برای مصری ها به مراتب راحت تر شد تاآنها در نهایت بتوانند با برتری 0-4 انتقام شیرینی از حریف دیرینه بگیرند.در دقیقه 30 دیدار بود که حالیچه بازیکن الجزایری اولین کارت زرد خود را دریافت کرد و تنها 8 دقیقه بعد و پس از خطایی دیگر، کارت قرمزی را مقابل چشمان خود دید تا داور ضربه ای پنالتی را به نفع مصر اعلام کند. ربو این پنالتی را مبدل به گل کرد تا مصر در دقیقه 39 به اولین گل خود رسیده و نیمه اول با برتری 0-1 مصر به پایان برسد. با آغاز نیمه دوم، محمد زیدان در دقیقه 65 دومین گل مصر را به ثمر رساند و با اخراج بلحاج، یکی دیگر از بازیکنان الجزایری، کار به مراتب برای مصری ها راحت تر شد.

البته این پایان کار نبود، چرا که عبدل شفیع در دقیقه 81 توانست سومین گل تیمش را وارد دروازه تیم نه نفره الجزایر کند. در دقیقه 88 این دیدار، چائوچی، سنگربان تیم ملی الجزایر ، با انجام خطا برروی مهاجم مصری او را نقش برزمین کرده و موقعیت مسلم گلزنی را از او گرفت و به همین دلیل با دریافت کارت زرد دومش، مجبور به ترک زمین مسابقه شد تا کار برای الجزایری ها بدتر شود. با اخراج چائوچی، دروازه بان ذخیره الجزایر به جای یکی از بازیکنان این تیم وارد زمین مسابقه شد. در دقیقه 90 گدو برای آخرین بار برای مصر گلزنی کرد تا دروازه بان ذخیره الجزایر نیز از حملات مصری ها بی نصیب نماند.

در نهایت این دیدارپربرخورد با برتری 0-4  مصر به پایان رسید تا مصر برای بار دیگر راهی مرحله فینال این رقابتها شده و همچنان از عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در جام ملتهای آفریقا دفاع کند.  

در ادامه این پیکارها روز شنبه( فردا) دیدار بر سر کسب مقام سوم میان تیم های نیجریه و الجزایر انجام خواهد شد و روز یکشنبه غنا و مصر برای کسب عنوان قهرمانی دیدار فینال را برگزار خواهند کرد. 
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

  
نظرات 2 + ارسال نظر
پویا جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 11:02 http://tendollarclicks.blogsky.com

وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
(تبلیغات موثر و درامد )
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای
سلام
سلام،سلامی به بلندی آسمان .

رامین جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 15:44 http://linksaz.bdl.ir

با سلام

وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارین

اگر شما ان دسته از وبلاگ نویسانی هستید که می خواهین امار وبلاگ شما به طور قابل توجهی افزایش یابه یا اگر امار وبلاگ شما بالاست و می خواهین که لینک وبلاگ شما در صدها وبلاگ و سایت نمایش داده بشه و وبلاگ شما در 180موتور جستجوی جهان از جمله گوگل یاهو و ....به طور اتوماتیک ثبت بشه یا لینک وبلاگتون در صفحات اول موتور های جستجو باشه ما لینک باکس لینک ساز را به شما توصیه می کنیم .افزایش امار و مشهوریت وبلاگ شما با لینک باکس لینک ساز(توضیحات بیشتر در لینک باکس)

امتحانش کنید ضرر که نداره

منتظر ثبت لینک شما در لینک باکس هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد