فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام ملت های 2010 آفریقا- آنگولا/ تیم ملی مصر قهرمان شد

 

فوتبال روز:تیم ملی مصر توانست در دیدار فینال رقابتهای جام ملتهای آفریقا با کسب برتری مقابل غنا، به عنوان قهرمان این دوره از رقابتها دست یابد.

فینال رقابتهای جام ملتهای آفریقا امشب در آنگولا برگزار شد و تیم ملی مصر توانست با برتری 0-1 مقابل غنا به پیروزی برسد.

در نیمه اول این رقابتها، همانطور که پیش بینی می شد، غنا کار آسانی را پیش رو نداشت. مصری ها آنها را تحت فشار قرار دادندو در نهایت نیز پیروزی را مال خود کردند.

تک گل این دیدار را گدو در دقیقه 85 به ثمر رساند. این بازیکن ستاره بی چون و چرای مصر در رقابتهای آنگولا بود.گدو که به عنوان پدیده تیم ملی مصر از او یاد می شود، در دیدار فینال نیز بار دیگر قهرمان تیمش لقب گرفت و در نهایت توانست با به ثمر رساندن 5 گل در طول این رقابتها، به عنوان آقای گل جام ملتهای 2010 آنگولا لقب بگیرد. فرعونها که منسجم ترین و آماده ترین تیم حاضر در این رقابتها بودند توانستند برای هفتمین بار در این رقابتها به قهرمانی برسند.

بدین ترتیب این طور به نظر می رسد که مصری ها دوره بی نظیر وغیرقابل تکراری را به نام خود ثبت کردند. آنها واقعا خارق العاده هستند و به نظر می رسد که جای مصری ها در رقابتهای جام جهانی بسیار خالی خواهد بود. 

 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد