فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پروین: حسابی فنر شدیم!

پروین: حسابی فنر شدیم!  

فوتبال روز:علی پروین به عنوان اسطوره باشگاه پرسپولیس از پیروزی سرخ‌ها در داربی شصت‌وهشتم به شدت خوشحال است.سلطان که به قول خودش حسابی «فنر» است، بهتر از هر زمان دیگری تلفن همراهش را جواب می‌دهد.

 

داربی را چطور دیدید؟ حتما از پیروزی پرسپولیس حسابی خوشحال هستید.به نظر من بازی خوبی بود. داربی باید اینطوری باشد. باید همه چیز داشته باشد. پرسپولیس خوب بازی کرد و مزد بازی خوبش را گرفت. بچه‌ها خوب دویدن و مزد زحماتشون رو گرفتن.
 

اما پرسپولیس نیمه اول چندان خوب کار نکرد.
بله. منم قبول دارم. پرسپولیس نیمه دوم راه افتاد. اصلا این رو بدونین که پرسپولیس نیمه مربیان رو برد و این به خاطر دایی بود. دایی توانست تیم رو خوب جمع کند و به همین خاطر بود که پرسپولیس نیمه دوم سوار بازی شد و برد. بنویس که بازی عالی بود... حسابی «فنر» شدیم!
 

گل کریم باقری چطور بود؟
شوت‌های کریم حرف نداره. همیشه خوب شوت می‌زد. کریم نشون داد که هنوز دود از کنده بلند می‌شه. اگه یکسری از این بازیکن‌های جوون جای کریم بودن پاشون رو می‌گرفتن و بازی نمی‌کردن ولی این بچه با اینکه مصدوم بود با جان و دل برای پرسپولیس بازی کرد.
 

با محمد در مورد بازی صحبت کردید؟ نگفت که چرا نیمکت‌نشین بوده؟
فقط در مورد بازی حرف زدیم. ممد هم حقی نداره که در مورد نیمکت‌نشین بودن حرف بزنه. ممد دیگه بچه نیست. می‌دونه که با صلاحدید مربی‌ها بوده که نیمکت‌نشین شده. ان‌شاءا... این بچه هم تلاش می‌کنه و حقش رو می‌گیره. البته این رو هم بگم که بازی کردن توی داربی یه دنیای دیگه‌ای داره.
 

پرسپولیس دایی را با پرسپولیس کرانیکار چه طور مقایسه می‌کنید؟اون پرسپولیس به درد خود کرانیکار می‌خورد. پرسپولیسی که جسارت نداشته باشد به دل مردم نمی‌شینه. تیم دایی رو نمی‌شه با تیم کرانیکار مقایسه کرد. دایی به موقع به داد پرسپولیس رسید و تونست تیم رو درست کنه. پرسپولیس باید جسارت داشته باشه و طوری بازی کنه که مردم کیف کنن. از همون روز اول که دایی اومد، گفتم که می‌تونه پرسپولیس رو درست کنه و حالا هم خوشحالم که می‌بینم پرسپولیس دایی برنده داربی شده. البته هر کس پرسپولیسی باشه از این موضوع خوشحال می‌شه و براش فرقی نمی‌کنه که چه کسی مربی پرسپولیسه... مهم پرسپولیسه. 
 

قرار بود به استادیوم بروید... چرا نرفتید؟
قراری نبود! گفتن بیا، ما هم گفتیم که اگه ناصرخان (حجازی) بیاد، ما هم می‌آییم. بازی رو هم از تلویزیون خونه با بچه‌ها دیدم.
 

خیلی‌ها نگران بودند و می‌ترسیدند که بازی دوباره یک بر یک شود.
خدا رو شکر که بازی یک بر یک نشد. اگه یک بر یک می‌شد، حرف و حدیث‌ها زیاد می‌شد و همان بهتر که پرسپولیس برد!
 

به نظرتان بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟
از این سوال‌ها نپرس... کسی رو به جون ما ننداز. البته این پسره، عراقیه، بد نبود. دیگه هم حرفی نمی‌زنم!
 

توی استقلالی‌ها کسی بهتر بود؟
یه بار گفتم سوال حاشیه‌ای نپرس! بنویس همه خوب بودن... فقط نمی‌دونم چرا سیاوش رو کشیدن بیرون. این بچه داشت خوب بازی می‌کرد.
 

راستی عکسی از دیدار شما با امام خمینی(ره) دیدیم که خیلی جالب بود. در مورد این موضوع صحبت کنید؟خیلی جالب بود. دیدن رهبر یه مملکت برای هر کسی می‌تونه جالب باشه. توی اون سال‌ها فوتبال خیلی مظلوم بود و احتیاج داشتیم که یه جوری این فوتبال و این بچه‌ها حمایت بشن. باور کنین که توی اون سال‌ها ما فوتبالیست‌هایی داشتیم که حتی جبهه می‌رفتن. اینکه امام خمینی(ره) به فکر ورزش بود، خیلی خوب بود و بچه‌ها کیف می‌کردن... عجب روزگاری بود... یادش به خیر.
 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد