فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان: از این پس داور را با هماهنگی مرفاوی انتخاب می‌کنیم

کفاشیان: از این پس داور را با هماهنگی مرفاوی انتخاب می‌کنیم  

فوتبال روز:شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی سنتی پایتخت باعث شد تا بعضی از بازیکنان آبی‌پوش و همچنین سرمربی این تیم علیه سعید مظفری‌زاده موضع بگیرند و حتی مرفاوی اعلام کرد که این داور در حد دربی نبود.

قبل از مسابقه هم امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال در مورد مظفری‌زاده نامه‌ای محرمانه به فدراسیون فوتبال نوشت و از انتخاب او ابراز نگرانی کرد. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد.
 

آقای کفاشیان، در مورد نامه محرمانه‌ای که واعظی آشتیانی قبل از بازی پرسپولیس- استقلال به شما نوشت، صحبت می‌کنید؟
به هرحال مدیرعامل باشگاه استقلال در این نامه نظر خودش را داد ولی باید بگویم که انتخاب کمیته داوران و فدراسیون فوتبال سعید مظفری‌زاده بود که به نظر من قضاوت بدی انجام نداد. این موضوع نمی‌تواند معقولانه باشد که مدیرعامل باشگاه داور انتخاب کند و یا اینکه در مورد داور آن هم در شرایطی که مسابقه انجام نشده است نظر بدهد یا نگران باشد. شما اگر دقت کنید به خوبی متوجه خواهید شد که تیم داوری در بازی پرسپولیس- استقلال اشتباهی انجام نداد که در نتیجه تاثیر مستقیم داشته باشد. به هرحال در فوتبال داور هم اشتباه می‌کند ولی همانطور که گفتم مظفری‌زاده اشتباه تاثیرگذاری نداشت.
 

مرفاوی هم بعد از بازی در مصاحبه‌هایش گفت که مظفری‌زاده در حد دربی نبود.به نظر ما مظفری‌زاده خوب قضاوت کرد. در ضمن بهتر است آقای مرفاوی حد دربی را برای ما مشخص کند و یا اینکه لیستی بدهد تا داور را طبق هماهنگی با او انتخاب کنیم. باور کنید من اصلا علاقه‌ای به حرف زدن در مورد این مسائل و یا جواب دادن به حرف‌های دیگران ندارم ولی باید به داور ایرانی اعتماد کنیم و از تخریب آنها جلوگیری کنیم. این شیوه اصلا درست نیست که مربیان یا بازیکنان تیم‌های بازنده فقط از داوری انتقاد کنند و آن را باعث شکست خود بدانند.
 

در مورد درگیری علیرضا حقیقی و شیث رضایی چه نظری دارید؟
به هرحال فوتبالیست‌ها گاهی مواقع در زمین به دلیل فشارها و استرس‌ها عصبانی می‌شوند و چنین صحنه‌هایی به وجود می‌آید که کمیته انضباطی به آن رسیدگی می‌کند.
 

خوشحالید از اینکه دربی برنده داشت؟
به نظر من این بازی نسبت به بازی‌های قبل جذاب‌تر بود و برخلاف پیش‌بینی‌ها مساوی نشد و این موضوع ثابت شد که تساوی‌های قبل هم تصادفی بوده است.
 

راستی بحث پاداش دربی به کجا رسیده است؟
آقای کاشانی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشته است. فدراسیون به زودی تکلیف پاداش تیم برنده شهرآورد را مشخص خواهد کرد.
 

آقای کفاشیان، آیا موضوع انتخاب یک دستیار ایرانی برای افشین قطبی صحت دارد؟
بله، همین‌طور است. خود قطبی رضایت داده است که این اتفاق رخ دهد.
 

آیا این مسئله به سرمربی تیم ملی تحمیل شده است؟
ابدا این طور نیست. خود قطبی از فدراسیون فوتبال درخواست کرد که یک دستیار ایرانی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. البته انتخاب این دستیار و البته معرفی این گزینه بر عهده خود قطبی است و ما در این باره بیشتر سعی می‌کنیم نقش مشورتی داشته باشیم و روی فرد خاصی تاکید نداریم.
 

با این حساب می‌توان گفت فدراسیون فوتبال انتخاب یک دستیار ایرانی را به قطبی توصیه کرده است. درست است؟بله، همین‌طور است. قطبی خودش به این نتیجه رسیده که با یک دستیار ایرانی کارش را ادامه دهد. او پس از بررسی‌های فراوان به طور حتم فردی را انتخاب می‌کند که بتواند در کادر فنی تیم ملی کمک خوبی برای قطبی باشد. از این گذشته اگر قطبی با این موضوع مشکلی داشت هرگز مسئله‌ای را به او تحمیل نمی‌کردیم. او ابدا با موضوع اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی تیم ملی مشکلی ندارد.
 

دستیار ایرانی قطبی چه زمانی معرفی می‌شود؟
در نهایت ظرف ۱۰ روز آینده معرفی خواهد شد اما اجازه بدهید خود قطبی درباره این مسئله توضیح دهد.
 

آقای کفاشیان، گویا غلامحسین پیروانی از شرایطی که برای تیم امید پیش آمده است رضایت چندانی ندارد.این طور نیست. ما از پیروانی راضی هستیم و امیدواریم او با قدرت در این تیم به کارش ادامه دهد. یک سری مسائل وجود دارد که من و آقای پیروانی باید درباره‌اش با یکدیگر صحبت کنیم تا مشکلات حل شود.  

 

 منبع:خبرگزاری فوتبال ایران   

 

                        شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد