فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج مسابقات جام حذفی/ حذف پیکان و سایپا

 

فوتبال روز:در آغاز مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران تیمهای پیکان و سایپا حذف شدند و تیم فوتبال استقلال با پیروزی پر گل 13 بر صفر مقابل ذرت کاران پارس آباد حریف استیل‌آذین در مرحله یک هشتم شد.

 استقلال با پیروزی دو رقمی برابر ذرت‌کاران حریف استیل‌آذین شد 

 

این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد.
سید مهدی سید صالحی در دقایق 6، 8، 21 و 24، سیاوش اکبرپور در دقیقه 12 و 91 و آرش برهانی در دقایق 26(پنالتی)، 32 و 82، میلاد نوری در دقیقه 58 و 93، هادی شکوری در دقیقه 60 و رینالدو در دقیقه 71 ( پنالتی ) برای استقلال گلزنی کردند تا این تیم با برتری دو رقمی 13 بر صفر در این دیدار حریف استیل‌آذین در مرحله یک هشتم نهایی شود. مهرشاد مومنی در دقیقه 85 یک ضربه پنالتی را برای استقلال از دست داد.

محمد رضا اکبریان داور مسابقه به آرش برهانی، مهدی امیر آبادی و سید مهدی سید صالحی از استقلال و برات اصغری و بهنام سولت از ذرت‌ کاران کارت زرد نشان داد.
ذرت کاران یک تیم آماتور است که برای صعود به لیگ دسته سه کشور تلاش می‌کند و هم اکنون در لیگ اردبیل حضور دارد. این تیم برای رسیدن به این مرحله تیم برق تبریز را 4 بر صفر شکست داده بود.

ترکیب استقلال:
محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری( از دقیقه 65 مهرشاد مومنی) ، مهدی امیرآبادی، هادی شکوری، کیانوش رحمتی، پائولو رینالدو، محسن یوسفی( از دقیقه 45 میلاد نوری) ، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی، سیدمهدی سیدصالحی(از دقیقه 63 مجتبی محبوب مجاز).
سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب ذرت کاران پارس آباد مغان:
بهنام سلوت، برات اصغری، محمد پرستار، نادر ماهری، علیرضا صفری( از دقیقه 30 امیر شهبازی)، اسماعیل مصطفایی( از دقیقه 69 محسن نامور)، رحیم توکل‌پور( از دقیقه 55 اصغر اصلانی)، احمد سلطانی، وحید شهبازی، محسن رمضان‌پور، ولی علیزاده.
سرمربی: ولی اله پناهی

سایپا با مایلی‌کهن از جام حذفی کنار رفت 

 

این دیدار از ساعت 14:30 در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 2500 تماشاگر برگزار شد.
محمد قاضی در دقایق 30،32 و 43 هر 3 گل‌ ذوب آهن را زد. رضا محمودی در دقیقه 77 تک گل سایپا را در این دیدار به ثمر رساند.
سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به قاسم حدادی فر از ذوب آهن و رضا محمودی و جواد آشتیانی از سایپا کارت زرد نشان داد.
این دومین شکست سایپا در کمتر از یک هفته است. این تیم هفته گذشته در لیگ برتر با نتیجه 5 بر یک برابر سپاهان اصفهان شکست خورد.
با این شکست سایپا با مایلی کهن از گردونه مسابقات حذف شد و ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم باید برابر برنده دیدار راه آهن و نفت آبادان به میدان برود. 
 

 پیکان از جام حذفی خداحافظی کرد 

 

دیدار تیم‌های پیکان قزوین و پتروشیمی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه رجایی شهر قزوین برگزار شد.
این دیدار در وقت‌های قانونی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. تک گل پیکان را علی قربانی و تک گل پتروشیمی را میرسلیمانی به ثمر رساند.
دیدار این 2 تیم در دقایق قانونی و اضافه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و پتروشیمی توانست با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی پیکان را شکست دهد.
قضاوت این دیدار بر عهده حسین نیکوزاده بود. وی به لوییس کارلوس و علی قربانی از پیکان و محمد شجاع از پتروشیمی کارت زرد نشان داد.
پتروشیمی تبریز در مرحله بعدی رقابت‌ها با برنده دیدار برق شیراز و استقلال اهواز رقابت خواهد کرد. 

 

صبای قم با شکست فولاد نوین صعود کرد 

 

دیدار تیم های فولاد نوین اهواز و صبای قم از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی اهواز از مرحله یک شانزدهم نهایی آغاز شد.
محسن بیاتی نیا در دقیقه 52 توانست دروازه فولاد را باز کند و صبا با این پیروزی به مرحله بعدی راه یافت.
قضاوت این مسابقه بر عهده محمد ملکی بود. وی از فولاد به مرادی، سرلکی و از صبا به مرتضی کاشی، حاجی زاده و بیاتی نیا کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه در دقیقه 25 بازی مهدی واعظی دروازه بان صبا اخراج شد. 
 

ملوان با گل‌های اولادی دربی گیلان را فتح کرد 

 

ملوان بندرانزلی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایران برابر سپیدرود رشت قرار گرفت و موفق شد 2 بر یک حریف خود را شکست دهد.
مهرداد اولادی در دقیقه 25 و 79 گل‌های قوی سپید انزلی را به ثمر رساند و تک گل سپیدرود در دقیقه 91 به وسیله میلاد گوهری‌نیا وارد دروازه ملوان شد.
منصور نوری داور این دیدار، رستمی و رافخایی بازیکنان ملوان را با کارت زرد جریمه کرد.
ملوان در مرحله بعدی باید به مصاف مس کرمان برود.  

 

شاهین بوشهر با شکست مس سرچشمه صعود کرد 

 

 دیدار تیم های شاهین بوشهر و مس سرچشمه از ساعت 14:30 از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شد.
در دقیقه 10 بازی ایوان پترویچ توانست برای شاهین بوشهر گلزنی کرد اما در دقیقه 16 یاشا خلیلی گل تساوی مس سرچشمه را به ثمر رساند.
این بازی در وقت های قانونی با همین نتیجه به پایان رسید، اما در وقت اضافه در دقیقه 98 بهادر عبدی برای شاهین بوشهر موفق به گلزنی شد. در دقیقه 110 نیز پترویچ گل سوم شاهین را به ثمر رساند و شاهین با این پیروزی به مرحله بعدی صعود کرد.
قضاوت این دیدار بر عهده جواد شرفی بود. وی از تیم شاهین به شفیعی، عبدی و نوری و از مس سرچشمه به محمد شریف کارت زرد داد. ضمن اینکه در دقیقه 35 خسرو رشیدی از تیم مس سرچشمه اخراج شد. 
 

پیروزی استیل‌آذین با گلزنی مهدوی‌کیا 

 

استیل‌آذین در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت 14:30 در ورزشگاه اکباتان با حضور حدود 200 هوادار به مصاف تیم سپاهان نوین اصفهان رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یابد.
مهدی مهدوی‌کیا در دقیقه 27 و محمد غلامی در دقیقه 30 گل‌های استیل‌آذین را به ثمر رساندند.
قضاوت این دیدار بر عهده جمشید دانش‌مهر بود. وی به حسین کعبی و حمیدرضا شرفی از استیل‌آذین و وفا هخامنشی از سپاهان نوین کارت زرد نشان داد.
استیل‌آذین در مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی با برنده دیدار تیم‌های استقلال و ذرت‌کاران رقابت خواهد کرد. 
 

مس کرمان، نساجی را حذف کرد 

 

دیدار تیم های نساجی و مس کرمان از ساعت 13:30 در ورزشگاه شهید وطنی با حضور 20 هزار هوادار از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی آغاز شد.
درحالی که تیم نساجی مقابل هواداران خودی حملات زیادی روی دروازه مس داشت اما در نهایت در دقیقه 86 با پنالتی، شاگردان بوناچیچ توسط زالدرون به گل رسیدند تا نساجی از راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی باز بماند.
قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی از نساجی به عالی‌شاه و از مس به انصافی، فخرالدینی و سامان صفا کارت زرد داد.
مس کرمان در مرحله بعدی باید با برنده بازی ملوان و سپیدرود رشت بازی کند. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 22:17 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای http://www.byrapid.com

pwinner دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 23:36 http://www.pwinner.com

بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات ورزشی همراه با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی
پرداخت جوایز از طریق بانک های عضو شتاب انجام می شود لطفا هنگام ثبت نام در محل نام معرف بنویسید
Paniz joon
www.pwinner.com

barandeye parsi bozorgtarin site pish bini mosabeghate varzeshi hamrah ba javayeze milioonibedoone ghore keshi
javayez az tarighe tamamiye bankhaye ozve shetab pardakht migardad.
lotfan dar hengam sabte nam dar mahale name moaref benevisid paniz joon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد