فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی‌کهن: وقتی به ناموسم فحاشی کردندشما کجا بودید؟

مایلی‌کهن: وقتی به ناموسم فحاشی کردندشما کجا بودید؟ 

فوتبال روز:ناکامی‌های سایپا در لیگ‌برتر به جام‌حذفی هم کشیده شد. شاگردان محمد مایلی‌کهن سه بر یک بازی را به ذوب‌آهن اصفهان واگذار کردند تا از گردونه رقابت‌های جام‌حذفی کنار بروند.

حاجی مایلی پس از این باخت خانگی قبول مسوولیت کرد و این ناکامی را به گردن گرفت:«ضعف را از خودم می‌دانم و مقصر اصلی من هستم. استنباطم این است که به خاطر انجام دو بازی سنگین در یک هفته از نظر قوای جسمانی تحلیل رفته بودیم. به همین دلیل به چند بازیکن اصلی استراحت دادم. نیم نگاهی به جام‌حذفی داشتیم که متاسفانه موفق عمل نکردیم. البته بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را هدر دادند.» سایپا در لیگ‌برتر هم موقعیت‌ خوبی ندارد و احتمال سقوط خودروسازان به دسته اول بسیار زیاد است. با این حال مایلی‌کهن تاکید دارد که سقوط تیمش به دسته اول غیرممکن خواهد بود:«قطعا در لیگ‌برتر می‌مانیم و این ذهنیت را از سر خود بیرون کنید. سایپا به لیگ دسته یک سقوط نخواهد کرد.» فدراسیون در خصوص مصاحبه‌های جنجالی به مربیان لیگ‌برتری هشدار داده بود. اما با این وجود مایلی‌کهن در این رابطه حاشیه‌ امنیت دارد. در این خصوص هم از حاجی مایلی سوال شد:«من به خاطر مصاحبه‌هایم سه جلسه محروم و پنج میلیون تومان جریمه شدم. اما از شما می‌پرسم زمانی که در ورزشگاه و در حضور پسرم علیه ناموسم فحاشی می‌کردند شما کجا بودید؟ شاید پارتی من در فدراسیون کلفت است.»
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد