فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز چهار شنبه ۲۱ بهمن ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز چهار شنبه ۲۱ بهمن ماه به شرح زیر است:

 

خبر ورزشی:   

خیز آسیایی پرسپولیس
دایی: می خواهم پرسپولیس را قهرمان آسیا کنم 
مرفاوی: صادقی حداقل 2 جلسه محروم است 
مدرک قطبی ملی است یا بین المللی؟ 
سرود قهرمانی سپاهان با صدای توره 
نفت راه آهن را از ریل خارج کرد
عابدزاده: حرف دلم را زدم و از کسی نمی ترسم 
هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران 
دوئل شمال و جنوب  

کیهان ورزشی: 
  

روز بد لیگ برتری ها در جام حذفی فوتبال 
برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس 
ریاست 20 ساله ناطق نوری تمدید شد
سپاهان مقاومت را در هم شکست 
فنایی: مشکلات نظام وظیفه باعث لغو اردو شد
پیروانی: لغو اردوی تیم امید تقصیر من نیست 
تیم های ملی کشتی عازم ارمنستان و ترکیه می شوند
موحد از برزگر عیادت کرد 


ایران ورزشی: 
  

کفاشیان: تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
دایی: نیمکت نشینی پروین ربطی به پدرش ندارد
امیرحسین صادقی همچنان بلاتکلیف 
اردوی امیدها در ترکیه لغو شد
پیروانی: من مقصر نیستم 
دوستی: مردم از جوانان انتظار دارند
ناطق نوری: بودجه ورزش را افزایش می دهیم 
چشم امید ورزش به بهارستان  

نود: 
  

سازمان لیگ خیال استقلال را راحت کرد
از محرومیت خبری نیست  
رجبی: آقایان فصل قبل ابراهیم توره را هوایی کردند
دایی: هیچ مشکلی با پدر پروین ندارم
درگیری لفظی کلاه کج و بادامکی در بوشهر
ماجرای پاک کن البرت چیست 
واعظ تا پایان فصل ماندگار شد
درسی که حاجی مراد گاتسالوف داد
تاماش آیان خلاف قانون عمل کرده است 
عطار اشرفی: به خاطر آزمایش ندادن رضازاده عذرخواهی کردم 
فردا انتخابی تیم ملی پینگ پنگ  

استقلال جوان: 
 

 جعبه سیاه دربی 
مصدومیت اکبرپور
تماس های خسته کننده با سیاوش 
محمدی: نمی دانستم پارس آباد کجاست 
درگیری فیزیکی فیروز کریمی در تمرین داماش 
استقلال همچنان به دنبال میداوودی 
علیزاده: من بدشانس ترین بازیکن تاریخ استقلال هستم 
آشتیانی با شفیع زاده مذاکره می کند
مظلومی: امیدوارم به بحران نرویم 
مایلی کهن برکنار می شود؟
کربکندی: به وقتش حرف می زنم  

پیروزی: 
 

 دایی: چه کار کرده بودم که به من دشنام دادند
پرسپولیس و عابدزاده مراقب بدخواهان باشند
فریاد اعتراض مقاومت در گوش عنایت 
آلومینیوم کاران حریف بعدی پرسپولیس 
هدایتی: اگر کار غیر قانونی می کردیم itc نمی دادند
برپایی اردوی تیم فوتبال زیر 15 سال 
نفرات برتر دربی پاداش مضاعف گرفتند
بازدید هفت نماینده afc از 18 باشگاه ایران 
ناراحتی سعیدلو از عابدزاده  
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد