فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدزاده: مگر دروغ گفتم؟ که کاشانی از حرف‌هایم ناراحت شده؟

عابدزاده: مگر دروغ گفتم؟ که کاشانی از حرف‌هایم ناراحت شده؟  

فوتبال روز:عابدزاده چه در فوتبال باشد و چه نباشد طرفداران و هواداران خاص خودش را دارد. شایعه حضور عابدزاده در کادر‌فنی تیم‌ملی و اختلافات او با مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنان حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال دارد.

 

شنیدیم که یکی از گزینه‌های تیم‌ملی برای جانشینی ابه‌کنوپ هستی!
خودم چیزی در این مورد نمی‌دانم. فقط یکسری حرف و حدیث بود که به گوش من هم رسید. هنوز کسی در این مورد با من صحبت نکرده. هر وقت مسوولان فدراسیون با من صحبت کنند و پیشنهادی بدهند آن‌وقت کار جدی می‌شود.
 

سوابق تو در تیم‌ملی و تجربه‌ای که در مربیگری پیدا کرده‌ای باعث شده تا احتمالا اصلی‌ترین گزینه فدراسیون برای جانشینی ابه‌کنوپ باش. 

من هم علاقه خاصی به تیم‌ملی و خدمت به مردم دارم ولی همانطور که گفتم تا وقتی با من به طور جدی صحبتی نکنند، حرفی برای گفتن ندارم. حضور در تیم‌ملی آرزوی هر ایرانی است ولی دلم نمی‌خواهد فقط در این مورد حرف و حدیث درست شود. کارنامه من مشخص است. قطبی و مسوولان فدراسیون هم مرا می‌شناسند. پس با این حساب بهتر است که فعلا من حرفی نزنم.
 

شنیدیم که حبیب کاشانی از مصاحبه‌های تو دلخور شده! 

ای آقا... با دلخوری که کاری درست نمی‌شود. الان مدت‌هاست که ما دلخور هستیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد! مگر دروغ گفته‌ام که ایشان دلخور شده. هر بار رفتم باشگاه، کاشانی نبوده. اگر هم شک دارید از همان رفقای کاشانی و مسوولان باشگاه که هربار مرا در باشگاه دیده‌اند سوال کنید.
این خیلی بد است که آقای کاشانی می‌رود و در حضور بازیکنان پرسپولیس در مورد من حرف می‌زند. خب اگر کاشانی صحبتی دارد، چرا به خودم نمی‌گوید؟ اصلا چرا هر وقت من به باشگاه می‌روم ایشان تشریف ندارند؟ البته مشکل از ایشان نیست. به هر حال آقای کاشانی چند تا پست مختلف دارد و کمتر فرصت می‌کند تا در باشگاه جوابگوی آدم‌هایی مثل عابدزاده باشد!
 

اما در طول این مدت تو هم انتقادات زیادی از باشگاه و کاشانی کردی.
مگر دروغ گفته‌ام... این دروغ است که آقایان چهار تا عکاس و آدم کنارشان دارند و خرج و مخارج آنها را می‌دهند. این همه لیدر و شیپورچی از کجا آمده‌اند؟ آخرین باری که باشگاه بودم، رفتم پیش آقای آشوری (مسوول مالی باشگاه) و دیدم که چطور همه این آقایان جدا از حقوق و مزایا، حتی پاداش می‌گیرند. من خودم از همه اینها خبر دارم. من در مورد لیدرها و تماشاچی‌ها حرفی ندارم. اگر حق‌شان است، نوش‌جانشان! اما صحبت من این است که چرا پول آنها و بقیه زود می‌رسد ولی من باید دنبال حقم بدوم. مگر من اسراییلی هستم؟ چطور آقایان حواس‌شان هست که هرجا می‌روند سریع عکسش را بگیرند و به روزنامه‌ها بدهند؟ چطور حواس‌شان هست که چطور خودشان را مطرح کنند؟ فقط وقتی اسم عابدزاده وسط می‌آید، همه او را فراموش می‌کنند. ایرادی ندارد... رسم ورزش ما همین است... فقط پهلوان زنده را عشق است! 
 

عنوان شده بود که با توجه به غیبت تو در باشگاه پرسپولیس و صحبت‌هایی که انجام داده‌ای، باشگاه قصد دارد تا تو را جریمه کند. 

اگر راست می‌گویند این حرف‌ها را به خودم بزنند تا وقتی احترام من حفظ شود، حرمت همه را نگه‌می‌دارم ولی این خیلی بد است که فقط پشت‌سر من حرف می‌زنند. در ضمن باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مرا جریمه کند. آقایان اول بگویند کجای قرارداد من چنین بندی آمده و بعد در مورد جریمه حرف بزنند. دوما من بچه نیستم که یک روز اخراجم کنند و فردایش برای فرار از پرداخت حق و حقوق استخدامم کنند. سوما، آقایان به فکر این نباشند که مردم و هواداران را جلوی من قرار دهند. مردم مرا می‌شناسند، آنها را هم می‌شناسند.
این پول حق زن و بچه من است. حقم را می‌گیرم و تا آخر راه هم می‌روم. من از سازمان تربیت‌بدنی و آقای سعیدلو نامه دارم... مگر می‌شود که سرپرست باشگاه بی‌خیال این نامه و حکم کمیته انضباطی شود؟ 

 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com        

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد