فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علت سکو‌نشینی محمد پروین؛فنی فنی فنی!

علت سکو‌نشینی محمد پروین؛فنی فنی فنی! 

فوتبال روز:هنگامی که علی دایی به پرسپولیس آمد، کمتر کسی فکر می‌کرد که مشکلات ریشه‌دار او و علی پروین، دامن‌گیر محمد پروین شود. اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ داد و به رغم مخالفت بسیاری از کارشناسان، خود محمدپروین دلیل عدم حضورش را در پرسپولیس مشکلات قدیمی دایی و پدرش می‌داند. 

اگر چه علی دایی، پس از حضور در پرسپولیس در اولین دیدار این تیم مقابل ذوب آهن که اولین آزمون سرمربیگری‌اش نیز محسوب می‌شد، از محمد پروین در ترکیب اصلی تیم بهره برد؛ اما رفته رفته پروین کوچک به نیمکت و سپس سکوها تبعید شد. برخی از عناصر نزدیک به دایی، چند روز قبل از بازی با ذوب آهن مدعی شدند که او در اولین بازی از محمد پروین بهره خواهد گرفت، اما در ادامه او را از ترکیب کنار خواهند کشید.

 از سوی این مدعیان قرارگرفتن این مدعیان در ترکیب اصلی مقابل ذوب آهن نیز به این واسطه بود که او با حضور دایی سرمربی میدان دیده باشد. رفته رفته با محو شدن پروین کوچک از ترکیب پرسپولیس ادعای نزدیکان دایی ثابت شد. به طور که او طی چند بازی اخیر در لیست 18 نفره جای نداشت و در بازی با ایران جوان بوشهر نیز در روز مسابقه نیز با همراه تیاگو به سکوها فرستاده شد. 
جالب اینجا بود که یکی از خبرنگاران با سابقه بوشهری پس از پایان مسابقه پرسپولیس و ایران جوان و در کنفرانس مطبوعاتی علی دایی به این موضوع اشاره کرد و عدم حضور پروین را در ترکیب اصلی پرسپولیس به مشکلات قدیمی او و علی پروین مرتبط دانست. علی دایی نیز با حالتی برآشفته پاسخ داد:«ببخشید مثل اینکه شما خواب تشریف داشتید، ما در بازی اول مقابل ذوب آهن از محمد استفاده کردیم مطمئن باشید محمد پروین اگر در چارچوب تاکتیکی من قرار بگیرد از او استفاده خواهم کرد.» به هر روی به نظر می‌رسد در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس با حضور دایی متحول شده‌اند محمد پروین یکی از نفراتی است که بنا به دلایلی مشخص از ترکیب پرسپولیس و حتی نیمکت این تیم به دور افتاده است. 
 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد