فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش ویژه از جام حذفی؛ قرعه شانس به نام دایی خورد

گزارش ویژه از جام حذفی؛ قرعه شانس به نام دایی خورد 

فوتبال روز:با حذف سه تیم پیکان، استقلال اهواز و فولاد خوزستان تیم فوتبال پرسپولیس بدون رویارویی با حریفان لیگ برتری از شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار است.

پرسپولیس پس از غلبه بر ایران جوان بوشهر در مرحله یک هشتم نهایی و در ورزشگاه آزادی به مساف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود و در صورت غلبه بر شاگردان وینکو بگوویچ، در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دو دیدار برق شیراز و پتروشیمی تبریز روبه‌رو می‌شود.
 پرسپولیس در صورت برتری پتروشیمی در مقابل برق از این شانس برخوردار است که در مرحله یک چهارم نهایی نیز میزبان باشد. شاگردان علی دایی که با حذف فولاد، استقلال اهواز و پیکان با بهترین قرعه ممکن مواجه شده است در مرحله نیمه نهایی با یکی از 4 تیم سپاهان، صبای قم، مس کرمان یا ملوان بندرانزلی روبه‌رو خواهد شد. سپاهان پس از غلبه بر شهرک صنعتی کاوه در یک بازی حساس و پرسروصدا به مساف تیم صبای قم خواهد رفت و برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی با برنده بازی مس کرمان و بندرانزلی روبه‌رو خواهد شد.
 تیم فوتبال استقلال اما برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با حریفان قدرتمندی روبه‌رو خواهد شد. استقلال برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باید از سد تیم استیل آذین عبور کند و پس از آن منتظر جدال برنده بازی صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان با شاهین بوشهر باشد. از بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز، مقاومت شهیدسپاسی، داماش گیلان، ابومسلم مشهد و مس رفسنجان نیز یک تیم به مرحله نیم‌نهایی صعود خواهد کرد.
با این اوصاف علی دایی برای قهرمانی در جام حذفی با قرعه‌ بسیار آسانی روبه‌رو شده و امیدوار است ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بتواند تیمش را در جام حذفی نیز به مقام قهرمانی برساند.  

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد