فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی: عابدزاده مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نبود

فوتبال روز:سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:" وقتی فردی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب می‌کنیم باید به او اختیار کامل بدهیم. آقای دایی هم این اختیار را داشتند و انتخاب ایشان برای مربی دروازه بان ها، آقای یحیوی بود. اما این به معنای قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با آقای عابدزاده نبوده و نیست."

حبیب کاشانی درباره اظهارات اخیر احمدرضا عابدزاده و وضعیت وی در باشگاه پرسپولیس،با بیان این مطلب ادامه داد:" ما برای آقای عابدزاده احترام زیادی قائلیم. ایشان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده اند و حتی سلامتی شان را برای این باشگاه گذاشته اند. در این مساله شکی نیست و در حال حاضر هم ما به قراردادی که ایشان با باشگاه دارند پایبندیم."

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:" قرارداد آقای عابدزاده در زمان مدیریت قبلی منعقد شده است و بنده دخالتی در آن نداشتم. در قرار داد ایشان که با دستمزد 400 میلیون تومان برای 2سال منعقد شده آمده است ایشان به عنوان مربی در تمامی رده های سنی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند، نه به عنوان مربی دروازه بان های تیم بزرگسالان. بنابراین وقتی آقای دایی بر اساس سلیقه خود، از آقای یحیوی برای مربی دروازه بان‌ها دعوت به همکاری کردند، ما از آقای عابدزاده خواستیم بدون توجه به این مساله و بر اساس قراردادشان با باشگاه ادامه همکاری بدهند."

وی خاطر نشان کرد:"به ایشان پیشنهاد پذیرفتن مسئولیت آکادمی فوتبال پرسپولیس را دادیم. همچنین مسوولیت کلیه تیم‌های پایه و مجموعه ورزشی درفشی‌فر و یا آموزش جوانان و نوجوانان در رده‌های مختلف سنی که نیازمند آموزش رسمی و کسب تجربه هستند، از دیگر پیشنهادات باشگاه به ایشان بود تا به هر ترتیب که علاقه‌مندند با باشگاه و در چهارچوب قراردادشان ادامه همکاری بدهند تا ما نیز بتوانیم بر اساس مفاد قرارداد و بر اساس این همکاری، مبالغ مورد نظر را به ایشان پرداخت کنیم."

کاشانی ادامه داد:" ایشان هنوز این مساله را قبول نکرده و به ما پاسخی نداده اند. ایشان در این باره البته به آقای سعیدلو، سجادی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم مراجعه کرده اند اما باید بگویم در خصوص ادامه همکاری باشگاه با ایشان در چارچوب قراردادشان مشکلی وجود ندارد و حتما تابع قانون خواهیم بود. باشگاه پرسپولیس علاقمند است بتواند کماکان از تجربیات ایشان در جایگاهی مناسب استفاده کند و به این ترتیب بتوانیم به تعهدات فی ما بین، عمل کنیم. در قرارداد آقای عابدزاده آمده است ماهی 2میلیون تومان حق مسکن نیز باید به ایشان پرداخت شود که مبلغی بالغ بر 40 میلیون تومان می‌شود که در صورت ادامه همکاری بر اساس مفاد قرارداد، ما به تمامی این تعهدات عمل خواهیم کرد."

حبیب کاشانی درباره اینکه چرا با آقای کرانچار فسخ قرارداد شد ولی با احمدرضا عابدزاده فسخ نمی‌شود، گفت:" باشگاه پرسپولیس با آقای کرانچار به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان قرارداد امضا کرده بود و وقتی به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی در کادر فنی صورت بگیرد باید با ایشان فسخ قرارداد می شد. با این وجود و در حالی که 5 ماه از قرارداد ایشان باقی مانده بود و بر اساس جزییات قراردادشان مبلغی در حدود 230 هزار دلار از باشگاه طلب داشتند با دریافت 50 هزار دلار قراردادشان را فسخ کرده و از پرسپلیس جدا شدند."

وی تصریح کرد:" اما برای مثال قرارداد آقای ایکوویچ به گونه ای بود که از ایشان نیز خواستیم که به همکاری خود با باشگاه ادامه دهند که ایشان با بیان اینکه به لحاظ اخلاقی نمی توانند بعد از آقای کرانچار در پرسپولیس بمانند بدون دریافت هیچ گونه وجهی اضافه تر از آنچه تا آن زمان بر اساس قراردادشان به ایشان پرداخت شده بود، با باشگاه قطع همکاری کرده و با دریافت رضایتنامه، ایران را ترک کردند."

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود، به وضعیت تیم فوتسال و قرارداد بابک معصومی نیز اشاره کرد و گفت:" آقای معصومی پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری سخت، برای همکاری با باشگاه پرسپولیس، مجددا به عرصه فوتسال برگشتند و با قراردادی یکساله با مبلغ تنها 15 میلیون تومان با باشگاه همکاری می کنند." 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد