فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باخت به پرسپولیس را حتی یک دقیقه هم نمی توانم فراموش کنم

 
فوتبال روز:خسرو حیدری با اجازه کادر فنی مرخصی اش را در جزیره کیش تمدید کرد تا تجدید قوا کرده و در بازیهای لیگ با آمادگی بیشتری حضور پیدا کند.

حیدری در این مورد می گوید:« کمی از ناحیه زانوی راست احساس ناراحتی می‌کردم و به همین دلیل نتوانستم برای استقلال در جام حذفی بازی کنم و چون در این مدت خیلی بازی کرده بودم و خسته شده بودم از کادر فنی خواستم تا بیشتر در کیش بمانم و کمی استراحت کنم.»

حیدری حتی در تعطیلات هم دربی و باخت تلخ تیمش را فراموش نکرده است:« باور کنید این باخت را حتی یک دقیقه هم نمی توانم فراموش کنم. تیم ما در این بازی بهتر بود اما ما روی یک شوت غافلگیر شدیم و فرصت جبران هم نداشتیم. شاید حرفی که می زنم شبیه بهانه باشد اما ما پیش از دربی با توپ های آدیداس تمرین نکرده بودیم و اصلا با آن آشنایی نداشتیم در حالیکه پرسپولیسی ها تمرین کرده بودند و می دانستند که وقتی توپ را زمین می زنند کجا فرود می آید.»

 بازیکن استقلال ادامه می دهد:« در این بازی اولین هدف ما حفظ میانه میدان بود و فکر می کنیم به بهترین نحو آن را انجام دادیم چون کریم باقری به جز شوتی که زد هیچ کار دیگری انجام نداد. تنها اشتباه ما این بود که در دقایق پایانی از او غافل شدیم. » 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد