فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرانسه، ایتالیا و ترکیه خواهان میزبانی یورو 2016 شدند

 

فوتبال روز:سه کشور فرانسه، ایتالیا و ترکیه با اعلام رسمی به اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) خواهان میزبانی مسابقات جام‌ملت‌های اروپا(یورو 2016) شدند.

به نقل از سایت یوفا نمایندگان این سه کشور با ارائه مدارک کامل خود به اتحادیه فوتبال اروپا برای میزبانی این دوره اعلام آمادگی کردند. این سه کشور درحین مراسمی ویژه که در محل ساختمان این سازمان در نیون ترتیب یافته بود، اعلام درخواست کردند.
گیلبرتو مارادی، رئیس بخش مربوط به درخواست‌های این رویداد اظهارداشت: با دریافت مدارک این سه کشور قدم مهمی در راه مسابقات یاد شده برداشته شد. هریک از این کشورها با توجه به قابلیت‌های که دارند، چنین اعلام رسمی داشتند. آنها می‌کوشند برگزارکننده یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان باشند. آن هم در شرایطی که هر چهار سال یکبار چنین پیکارهای در یک کشور اروپایی برگزار می شود و بهترین‌های قاره دور هم جمع شده تا هیجان ناشی از ورزش را به اوج خود رسانند.
براساس اعلام این مقام یوفا مدارک سه داوطلب برگزاری این پیکارها را مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار خواهد داد تا درتاریخ 27 ماه مه(17 اردیبهشت 1389)، بهترین داوطلب را به عنوان میزبان معرفی کند.
در رقابت‌های یورو 2016 برای نخستین مرتبه پیکارهای جام ملت‌های به جای 16 با 24 تیم برگزار خواهد شد.
پیکارهای یورو 2012 در دو کشور اوکراین و لهستان انجام خواهد شد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد