فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: درباره بازگشت کریمی و مهدوی‌کیا آخر فصل تصمیم می‌گیریم

 

فوتبال روز: سرمربی پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط کنونی و دیدار حساس برابر استیل‌آذین درباره بازگشت کریمی و مهدوی‌کیا در پایان فصل تصمیم خواهیم کرد.

علی دایی در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار روز جمعه با مقاومت سپاسی اظهار داشت: به سختی در حال تمرین کردن هستیم تا مزد زحماتمان را بگیریم. در تمرینات برنامه‌ای طراحی کردم که می‌گویند این برنامه را از بایرن مونیخ گرفتم اما این نحوه تمرین در ذهن من بوده است و با طراحی دقیق آن شادابی و نشاط را در چهره بازیکنان مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توانسته‌ام در تمرینات به اهدافم برسم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط قرار دارند، افزود: اگر بازیکنان نخواهند؛ هیچ گاه موفق نمی‌شوند اما چون خودشان فعل خواستن را صرف کرده‌اند و به تمرین علاقه فراوانی نشان داده‌اند می‌توان این انگیزه را در بین آنها به خوبی مشاهده کرد. البته تاکید می‌کنم همه چیز در حد خودش پیش می‌رود و هیچ گاه اجازه نمی‌دهم کسی بیشتر از حدش حرکت کند.
دایی در مورد تیم مقاومت سپاسی گفت: فیلم بازی این تیم را شب گذشته آنالیز کرده‌ام و می‌دانم باید از تیمی مثل مقاومت ترسید زیرا آنها در خط حمله خوب هستند و هافبک‌های دونده‌ای دارند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: علی‌رغم اینکه می‌دانم باید از این تیم بترسیم اما باید به فکر 3 امتیاز این دیدار حساس هم باشیم چرا که از دست دادن این 3 امتیاز ما را از خواسته‌هایمان دور می‌کند. ترکیب را به گونه‌ای می‌چینم که در تمام نقاط به خوبی کار کنیم. در این دیدار ریسک نمی‌کنم و به تلاش بازیکنان و لطف خداوند امیدوارم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه احتمال می‌دهد مهدی مهدوی کیا و علی کریمی با پیراهن پرسپولیس از میادین خداحافظی کنند گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد چون آنها از سرمایه‌های فوتبال و باشگاه پرسپولیس هستند. اگر روزی بخواهم بازیکنی را به پرسپولیس بیاورم با شناخت این کار را کرده و بازیکنی را جذب تیم خواهم کرد که به پرسپولیس کمک کند.

دایی تاکید کرد: از این دو بازیکن تشکر می‌کنم که پیروزی در دربی را به من تبریک گفتند و حضورم در پرسپولیس را به فال نیک گرفتند. با مهدوی‌کیا و کریمی خاطراتی دارم که از بیان آنها قاصرم اما صحبت درباره اینکه مهدوی‌کیا و کریمی فصل آینده در تیم باشند زود است زیرا در هفته‌های آینده بازی‌ حساسی مقابل استیل آذین داریم و باید رودروی این تیم قرار بگیریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم هر روز در این مورد صحبت کنیم تمرکز بازیکنان دو تیم بهم می‌ریزد. بهتر است این مسائل در آخر فصل بررسی شود تا هم به نفع بازیکنان استیل آذین باشد و هم باشگاه پرسپولیس. من این دو بازیکن را دوست دارم و احترام خاصی برای آنها قائلم. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد