فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جباری: اصلا فکر نمی‌کردم بازنده دربی باشیم.

جباری: اصلا فکر نمی‌کردم بازنده دربی باشیم. 

فوتبال روز:مجتبی جباری، بازیکن مصدوم استقلال از ده روز دیگر وضعیتش مشخص می شود و کم کم خود را برای بازگشت به زمین چمن آماده می کند. او که در ابتدای فصل دچار پارگی رباط شده بود از روز جمعه در تمرینات استقلال حاضر شد و به صورت انفرادی تمرین کرد.

بعد از اینکه پرسپولیس در دربی توانست با اتکا به هافبک قدرتمندش در میانه میدان این دیدارسنتی را از حریف ببرد استقلالی ها به شدت جای خالی مجتبی جباری را احساس کردند و خیلی ها اعتقاد داشتند اگر او بود چنین نتیجه ای برای آبی پوشان رقم نمی خورد. البته خود این بازیکن مثل همیشه معتقد است که جای خالی اش چندان به چشم نیامد.
وی در این مورد می گوید:« استقلال بازی بسیار خوبی انجام داد وبه خصوص نیمه اول را بسیار خوب شروع کرد اما گل اول پرسپولیس بسیار بدموقع به ثمر رسید و این گل باعث شد تا پرسپولیسی ها از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کنند و همه چیز به ضرر استقلال شود. بعد از آن گل پرسپولیس رفته رفته بازی بهتری ارائه داد و توانست با یک شوت برنده بازی شود.»
جباری ادامه می دهد:« این شکست برای همه تلخ و غیرقابل باور بود و من اصلا فکر نمی کردم که استقلال بازنده این بازی باشد اما متاسفانه این اتفاق افتاد و الان تنها کاری که کادر فنی و بازیکنان و هواداران باید انجام دهند این است که این باخت را فراموش کرده وبه ادامه راه بیاندیشند.»
بازیکن استقلال در مورد مهمترین هدف آبی پوشان در ادامه راه می گوید:« در حال حاضر لیگ قهرمانان آسیا باید مهمترین دغدغه استقلالی ها باشد ما باید عملکرد بد فصل گذشته را امسال جبران کنیم . البته کار بسیار سختی است چون بقیه تیم ها با انگیزه و امکانات بسیار به میدان می آیند اما ما باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا بتوانیم در این رقابت ها به موفقیت دست پیدا کنیم.»
جباری در پایان در مورد وضعیت خودش می گوید:« تا ده روز دیگر وضعیتم مشخص می شود. دلم خیلی برای فوتبال بازی کردن و شوت زدن تنگ شده و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به استقلال برگردم.»  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد