فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

توره: رجبی اگر مدرک دارد به مراجع قضایی ارائه دهد

توره: رجبی اگر مدرک دارد به مراجع قضایی ارائه دهد  

فوتبال روز:رضا رجبی آنالیزور سابق استقلال در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی،به تازگی مدعی شده مدارکی در اختیار دارد که ثابت می‌کند ابراهیم توره مهاجم سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی سپاهان توسط قلعه‌نویی تطمیع شده و با گرفتن یک چک مبلغ بالا خودش را قبل از بازی دربی سرخابی‌ها سه کارته کرده تا مقابل استقلال بازی نکند.

آنالیزور سابق استقلال مدعی شده کپی چک ارائه شده توسط قلعه‌نویی به توره را دارد و می‌خواهد آن را رسانه‌ای کند! ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان که به شدت از ادعا و تهمت‌های رجبی شاکی است در واکنش به اظهارات او می‌گوید: «اصلا این رجبی کیست و چه سمتی در فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال دارد که مدرک رو می‌کند؟! اگر او واقعا مدرکی علیه من و قلعه‌نویی یا هر کس دیگری دارد بهتر است به جای رسانه‌ای کردن آن، مدارک مورد ادعایش را تحول مراجع قضایی و صلاحیت‌دار دهد تا آنها موضوع را پیگیر کنند. کسی را که به من تهمت زده و اتهام بسته به خدا واگذار می‌کنم. اگر هم خودم تبانی و خیانت کرده باشم آنها مرا به خدا واگذار کنند!»
مهاجم سنگالی و آماده سپاهان با اشاره به وضعیت خودش ادامه می دهد: «من اصلا کاری با حاشیه ندارم. صبح و عصر تمرین می‌روم و دوباره به خانه برمی‌گردم. در این هشت ماهی که در اصفهان اقامت دارم هنوز سی‌وسه پل را ندیده‌ام و روی آن قدم نزده‌ام! رمز موفقیت من تمرین و تمرین و دوری از حاشیه است و آمادگی بالایم را هم مدیون مربیان تیم و به خصوص آقای آلوسی مربی بدنساز تیم می‌دانم.»
توره به دربی اصفهان اشاره می‌کند و می‌گوید: «با توجه به وضعیت خوبی که تیم سپاهان و تک‌تک بازیکنان آن دارند امیدوارم دربی به سود ما تمام شود. وقتی مربیان ما از ساعت ۷ صبح تمرین و آنالیز را شروع می‌کنند ما بازیکنان چرا نباید بیشتر از توان‌مان غیرت به خرج دهیم؟ البته هدف ما فقط لیگ‌برتر نیست و به فکر فتح جام لیگ قهرمانان آسیا هستیم. من تنها نوک بینی‌ام را نمی‌بینم و نوک قله و اهداف بزرگ را نگاه می‌کنم و دوست دارم با سپاهان به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و عنوان آقای گلی این مسابقات برسم.»  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد