فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار ذو‌ب‌آهن و سپاهان

 

فوتبال روز: بازیکن ملی‌پوش حاضر در دربی اصفهان با یکدیگر درگیر شدند.

 

*قبل از آغاز این دیدار تماشاگران اصفهانی به شدت منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن را تشویق کردند.

*در دقایق ابتدایی بازی محسن ترکی، داور مسابقه 2 بار به کنار زمین آمد و با کمک داور اول خود صحبت کرد. وی در دقیقه 8 سوت خود را عوض کرد.

*حساسیت دربی اصفهان باعث شد مسئولان این استان از جمله رجایی، مدیرعامل فولادمبارکه، ذاکر، استاندار اصفهان و شیران، مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان تماشاگران ویژه این دیدار باشند.

*در بین دو نیمه محمد قاضی، بازیکن ذوب‌آهن با احمد آل‌نعمه، بازیکن سپاهان که فصل گذشته هم‌تیمی یکدیگر بودند خوش و بش کردند.

*پس از ورود محرم نویدکیا به زمین، هادی عقیلی بازوبند کاپیتانی تیم را به وی واگذار کرد که در ابتدا با ممانعت نویدکیا روبرو شد، اما پس از اصرار عقیلی نویدکیا بازوبند را به بازو بست.

*در نیمه اول محمدرضا خلعتبری، بازیکن ذوب‌آهن با هادی عقیلی، مدافع سپاهان برخورد فیزیکی داشت که منجر به درگیری بین آنها شد. همچنین در نیمه دوم خلعتبری با مهدی رحمتی، دروازه‌بان سپاهان برخورد فیزیکی داشت که این برخورد نیز منجر به درگیری شد و با وساطت داور مسابقه و بازیکنان درگیری خاتمه یافت.
این در حالی است که هر 3 بازیکن در تیم ملی کنار یکدیگر تمرین می‌کنند.

*هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از پایان بازی به شدت تیم خود را تشویق کردند.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. تاکنون تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن 18 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که تیم ذوب‌آهن با این برد هشت برد و سپاهان هفت پیروزی را از آن خود کردند و 3 دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
سپاهان که بهترین خط حمله لیگ را با 55 گل در اختیار دارد در این بازی نتوانست دروازه دومین خط دفاعی لیگ را با 25 گل خورده بگشاید و شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از 13 هفته طعم شکست را چشیدند. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد