فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهدوی‌کیا:خوشحالم دایی روی نوار برد افتاده

مهدوی‌کیا: سه بار مقابل استقلال بازی کردم ولی شکست نخوردم   

فوتبال روز:به ملاقات‌های بزرگ مهدوی‌کیا در لیگ ایران نزدیک و نزدیکتر می‌شویم. مصاف با استقلال در جام‌حذفی که او برای آنها کری می‌خواند و بعد از آن تقابل با پرسپولیس و علی دایی. مهدوی‌کیا آنقدر از فوتبال ایران دور بوده که حالا مصاحبه‌های پشت سر هم او باز هم مشتری دارد.

 

در مورد مراسم خداحافظی شما از اینتراخت حرف و حدیث‌های مختلفی شنیده شد.

من تعجب کردم چطور در ایران گفته شد که قرار است به خاطر قدردانی از من دو تیم هامبورگ و اینتراخت به مصاف یکدیگر بروند. این در حالی بود که قبل از شروع دیدار اینتراخت با فرایبورگ مدیر باشگاه اینتراخت با دسته‌های گل از من قدردانی کرد و من نیز دقایقی با هواداران اینتراخت صحبت کردم و از آنها تشکر کردم.

 

شعار خاصی از سوی هواداران اینتراخت در تجلیل از تو سر داده نشد؟

نه شعار خاصی ندادند. همه مرا تشویق کردند و البته در بین بازی دو تیم نیز هواداران اینتراخت با من صحبت‌هایی داشتند و از من بابت دو سال و نیم حضورم در تیم آلمانی تشکر و قدردانی می‌کردند. به هرحال زمانی که از اینتراخت جدا شده بودم با عجله به ایران آمدم. به همین دلیل نیز لازم بود که برگردم و در مراسمی رسمی از تیم سابقم خداحافظی کنم.

 

مثل اینکه جدال اصلی برای کسب عنوان سومی و سهمیه آسیا بین شما و پرسپولیس است.

هنوز هفت هفته دیگر تا پایان لیگ فاصله وجود دارد و 21 امتیاز مانده که باید بین تیم‌ها تقسیم شود. من به بقیه تیم‌ها کاری ندارم و فقط روی بازی‌های استیل‌آذین تمرکز کرده‌ام. امیدوارم که ما نهایتا از طریق لیگ یا جام‌حذفی بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

 

بازی حساسی با استقلال در جام حذفی پیش‌رو دارید. آیا برای سومین بار پس از دو شکست قبلی قادر به حذف استقلال هستید؟

شرایط بازی در جام حذفی با بازی‌های لیگ کاملا متفاوت است. این موضوع نشان‌دهنده آن است که ما باید با شرایط خاصی به مصاف استقلال برویم. تیمی که از بازیکنان و کادر فنی خوبی روی نیمکت خود بهره می‌برد. اما ما برای سومین بار محکوم به شکست استقلال هستیم.

 

شخصا در رویارویی‌های قبلی‌ات چه نتایجی مقابل استقلال گرفتی؟

من سه بار مقابل استقلال بازی کردم که در هر سه بار موفق به شکست این تیم شدیم و باختی نداشتم. بنابراین این بار هم امیدوارم که بتوانیم استقلال را از جام حذفی حذف کنیم.

با توجه به قرارداد

 

دو ساله‌ات با استیل‌آذین آیا ممکن است فصل آینده به پرسپولیس بازگردی؟

من فعلا تنها به موفقیت استیل‌آذین فکر می‌کنم و به چیز دیگری جز این موضوع فکر نمی‌کنم. هنوز چیزی مشخص نیست به همین دلیل نیز نمی‌خواهم راجع به آینده صحبت کنم. چون هر اتفاقی در فوتبال ممکن است روی دهد.

 

دایی در مورد بازگشت تو و کریمی به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده.

من همیشه احترام زیادی برای علی دایی قائل بودم. او در تیم ملی سرمربی و بزرگ‌تر من بوده است و حالا بیش از پیش خوشحالم که پرسپولیس با علی دایی روی نوار برد افتاده و خوب هم نتیجه می‌گیرد اما همانطور که گفتم تمرکز من روی موفقیت استیل‌آذین است ضمن اینکه یک سال دیگر نیز با این تیم قرارداد دارم.

 

فکر بازی کردن مقابل پرسپولیس با پیراهن استیل‌آذین آزارت نمی‌دهد؟

در فوتبال حرفه‌ای این مسایل برای یک فوتبالیست حل شده است. همانطور که من در تیم هامبورگ مقابل تیم ملی ایران بازی کردم یا مثلا با پیراهن فرانکفورت مقابل هامبورگ به میدان رفتم.

 

حرف تو درست اما با این وجود بسیاری از هواداران پرسپولیس انتظار دارند تو فوتبالت را با پرسپولیس به پایان برسانی.

این انتظار، انتظار نابجایی از من نیست. خود من هم دوست دارم در آینده این اتفاق بیفتد، اما فعلا نمی‌خواهم بیش از این در رابطه با موضوعی که اتفاق نیفتاده حرفی بزنم. ضمن آنکه همیشه گفته‌ام پرسپولیس از کودکی تیم محبوب من بوده و هست و من هیچگاه پرسپولیس و هواداران آن را از یاد نخواهم برد. 

 

 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد