فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

امتیاز تراکتورسازی واگذار می‌شود؟!

امتیاز تراکتورسازی واگذار می‌شود؟! 

فوتبال روز:باشگاه تراکتورسازی تبریز که این فصل نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده، از لحاظ مالی حسابی مشکل دارد و این روزها یکی از پرونده‌های مالی این تیم حسابی جنجال‌ساز شده است.

این طور که شنیده می‌شود مسوولان باشگاه تراکتورسازی پیش از شروع فصل برای حل مشکلات مالی خود دست به کار می‌شوند و وامی معادل 15 میلیارد ریال را از موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر دریافت می‌کنند. براساس قراردادی که در تاریخ 21 شهریور 1388 مابین طرفین به امضا می‌رسد، باشگاه تراکتورسازی متعهد می‌شود مبلغ 15 میلیارد ریال را ظرف مدت شش ماه و طی سه فقره چک به موسسه قرض‌الحسنه عودت دهد. حالا تاریخ 23 ماه جاری فرصت شش ماهه باشگاه تراکتورسازی تمام می‌شود اما مسوولان این باشگاه هنوز یک ریال هم به حساب موسسه واریز نکرده‌اند تا کار حسابی گره بخورد.
در قرارداد امضا شده بین طرفین که علاوه بر مدیران عامل، به امضای برخی از مقامات استانی هم رسیده، بندی گنجانده شده که در صورت عدم اجرای تعهدات، تمام امتیازات باشگاه تراکتورسازی به موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر واگذار خواهد شد. حالا فقط چند روز تا پایان فرصت تراکتوری‌ها مانده و این بند موجود در قرارداد حسابی مسوولان این باشگاه را نگران کرده است. اسماعیل قلی‌پور، مسوول اطلاع‌رسانی موسسه جوانان خیر مدعی شده با وامی که این موسسه به باشگاه تراکتورسازی داده، اکثر مشکلات مالی این باشگاه حل شده اما حالا هیچ پولی به حساب موسسه بازگردانده نشده است: «در ابتدای فصل تراکتورسازی مشکلات مالی فراوانی داشت و موسسه ما با وساطت مدیران ارشد استانی حاضر شد تا 15 میلیارد ریال را به عنوان وام در اختیار باشگاه پرطرفدار تراکتورسازی قرار بدهد. موسسه ما با هدف کمک به فوتبال آذربایجان شرقی این رقم را بدون سود و کارمزد در اختیار تراکتورسازی قرار داد تا مشکلات مالی این تیم حل شود. با این پول بخش عمده مشکلات مالی تراکتور در اوایل فصل حل شد و این تیم با کمک طرفدارانش نتایج خوبی در لیگ گرفت اما حالا مدیران این باشگاه از عمل به تعهداتشان سر باز زده‌اند. اگر تراکتوری‌ها تا زمان تعیین شده به تعهدات خود عمل نکنند ما هم اقدامات قانونی را انجام می‌دهیم و مراحل انتقال امتیاز این تیم را آغاز می‌کنیم.» قلی‌پور ادعا می‌کند مفاد قید شده در قرارداد به عنوان ضمانت باز پرداخت وام بوده است: «ما 24 اسفند ماه اقدامات قانونی خود را آغاز می‌کنیم تا آقایان ببینند مفاد این قرارداد چه ارزش بالایی دارد. بندی که در این قرارداد آمده ضمانت باز پرداخت وام بوده است و اگر مبلغ کل به ما برنگردد ما امتیاز باشگاه را در اختیار می‌گیریم. بعد از این انتقال نام این تیم همچنان تراکتور خواهد بود و ما به عنوان مالک و حامی مالی این باشگاه فعالیت می‌کنیم.»
 

 

منبع:روزنامه گل 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد