فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: بزرگترین دشمن پرسپولیس خود ما هستیم ؛ سپاهانی ها حق دارند

 

فوتبال روز: پایان تمرین روز دوشنبه پرسپولیس، علی دایی در حالی که با دو شبکه تلویزیونی و پس از آن با چند خبرگزاری . صحبت کرده بود، با خوشرویی و صبر و حوصله ایستاد و پاسخگوی سوالات ما شد. خواندن این مصاحبه جالب را به شما توصیه می کنیم .

 

سپاهانی‌ها مدعی شده‌اند کار قهرمانی لیگ نهم به روز آخر کشیده نمی‌شود! این یک رجزخوانی نیست؟
من احترام خاصی برای تیم سپاهان قائل هستم و راجع به این مساله اصلا نظری ندارم. خب آنها 9 امتیاز از ما جلو هستند و چنین ادعایی هم می‌توانند داشته باشند. با این حال من همیشه گفته‌ام که مافقط سعی می‌کنیم در بازی‌های خودمان نتیجه بگیریم، باقی قضایا دست خداست و به نظرم لطف خداوند است که تعیین می‌کند چه تیمی قهرمانی را به دست بیاورد.
 

 بازیکنان پرسپولیس بعد از 5 پیروزی پیاپی به غرور خاصی رسیده‌اند؛ شما این انرژی را چگونه به سود پیشبرد اهداف تیم مدیریت خواهید کرد؟
به نظر من بچه‌های ما غرور ندارند. آنها تنها تمایل شدیدی دارند که تمام مسابقه‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارند و من اسم این احساس را غرور نمی‌گذارم، چون ما تا الان کار خاصی انجام نداده‌ایم. 
 

کسب 5 پیروزی پیاپی کار خاصی نیست؟
ما هنوز از آن فوتبالی که من دوست دارم فاصله داریم و هنوز به شرایط آرمانی و ایده‌آل‌مان نرسیده‌ایم. ما هنوز ابتدای راه هستیم . 7 فینال دیگر در لیگ برتر و 4 فینال در جام حذفی پیش روی ما قرار دارد و به نظرم این راه سخت و دشواری است. بنابراین از حالا کسی نمی‌تواند حرفی بزند و بگوید ما کار خاصی انجام داده‌ایم. 
 

آیا کسب پیروزی می‌رود تا تبدیل به یک عادت خوب در میان پرسپولیسی‌ها شود؟
 باید بازیکنان ما به پیروز شدن عادت کنند. باید این روحیه را داشته باشند که تمام بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر بگذارند. 
 

تیم شما الان به این مرز خودباوری برای کسب پیروزی در هر بازی رسیده؟
بله، به نظر من الان بچه‌ها به این حد از خودباوری رسیده‌اند که اگر خودشان باشند، اگر یک تیم باشیم و برای هم بدویم و برای تیم کار کنیم و بجنگیم، به طور حتم در هر بازی نتیجه می‌گیریم.
  

امسال کری های زیادی برای شما و پرسپولیس خوانده شد اما چرا شما به سادگی از کنار همه آنها گذشتید؟
ببینید، اصلا کری خواندن معنایی ندارد. ما باید همه سعی و تلاش‌مان را بکنیم تا بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم. طی این مدت هم کسی ندیده من سعی کنم جز درباره تیم خودم، درباره تیم دیگری صحبت کنم و نظر بدهم. من باید بتوانم کمبودها و اشتباهاتی که در پرسپولیس داریم را رفع کنم. باید نقاط قوت تیم را تقویت کنیم و به نظر من این می‌تواند رمز موفقیت ما باشد.  

  

اگر بخواهید شکسته نفسی را کنار بگذارید برای این پرسپولیس چه کارهایی انجام داده اید . از زمان حضور شما حتی تمرینات پرسپولیس هم شکل ویژه ای پیدا کرده.
 من می‌گویم بچه‌ها خواسته‌اند این شرایط را به وجود بیاورند و آورده‌اند. خدا را شکر صحبت‌ها ما را به عنوان یک بزرگ‌تر گوش کرده‌اند و به خوبی با ما همکاری می‌کنند. به نظر من یک بازی خوب باید از دل یک تمرین خوب بیرون بیاید. در تمرین است که بازیکن نشان می‌دهد در میدان مسابقه چه کاره است. خوشبختانه بچه‌ها روز به روز بهتر تمرین می‌کنند و این موضوع من را به بازی‌های آینده پرسپولیس امیدوارتر می‌کند. 
 

- خارج از مستطیل سبز و بدون توجه به حریفان، چه چیزی می‌تواند سد راه این تیم موفق باشد؟
به نظر من بزرگ‌ترین دشمن ما، خودمان هستیم. باید حواس‌مان جمع باشد. باید مواظب رفاقت‌های‌مان باشیم و رفاقت‌ها و دوستی‌ها را بیشتر کنیم. باید اصول حرفه‌ای را در حد بالای آن رعایت کنیم. 
 

چطور می خواهید از ورود حاشیه ها به تیم جلوگیری کنید؟
به طور حتم خیلی‌ها دوست ندارند تیم ما موفق باشد. خیلی‌ها می‌آیند که حاشیه سازی کنند یا از بچه های ما حرف بکشند. آنها باید خیلی حواسشان را جمع کنند تا چیزی نگویند که به ضرر تیم تمام شود.
  

- دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا شروع شده؛ جای پرسپولیس را در این تورنمت خالی نمی‌بینید؟
 من فکر می‌کنم جای پرسپولیس همیشه در لیگ قهرمانان آسیا خالی است. با توجه به پتانسیل بالایی که این تیم دارد، حتما جایش خالی است. با این حال به عنوان یک ایرانی برای تمام نماینده‌های فوتبال ایران در این بازی‌ها آرزوی موفقیت دارم. به امید خدا تا آخر خط بتوانند نتیجه بگیرند و باعث سربلندی و حفظ آبروی فوتبال ما باشند.
  

لیست جدید تیم ملی به صورت غیررسمی منتشر شده و نام 4 بازیکن پرسپولیس در این لیست وجود دارد اما باز اثری از شیث رضایی نیست
 به طور حتم امثال شیث رضایی می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند، اما نظر سرمربی تیم ملی باید برای همه ما محترم باشد. خود من به نظر ایشان احترام می‌گذارم، اما فکر می‌کنم اگر شیث همین‌طور به کارش ادامه بدهد، به طور حتم حقش را می‌گیرد. 
 

چند روز پیش شما در تمرین از شیث رضایی به عنوان کامل‌ترین بازیکن ایرانی نام بردید، اما مربی تیم ملی هنوز با افکار دو سال پیش خود درباره او نظر می‌دهد
 ببینید، شیث اگر یکسری ریزه‌کاری های فنی که در بازی‌اش دارد را رفع کند، به طور حتم چندین سال می‌تواند برای ما جزو بهترین فوتبالیست‌ها و مدافعان ما باشد. او از لحاظ ضریب هوشی در رده بالایی قرار دارد و در پرسپولیس هم در این مدت خیلی خوب کار کرده است.
  

- خارج از محدوده پرسپولیس هم هر جا کسی تا کم می‌آورد، پای علی دایی را وسط می‌کشد! مدیرعامل استقلال در دعوای رسانه‌ای خود با سرمربی سپاهان، در حالی که قصد داشت رفتار سرمربی خودش را توجیه کند، به نوعی از نام شما هم استفاده کرد.
 من راجع به این مساله صحبت نمی‌کنم. من احترام خاصی برای آقای واعظ قائلم. به نظرم ایشان یکی از مدیران خوب فوتبالی ما است که به تیم استقلال هم خیلی کمک کرده است. آقای واعظ نظر خودش را گرفته و من نظر خاصی راجع به این مساله ندارم. .
 

این روزها لیست‌های غیر رسمی در مورد بازیکنان فصل بعد پرسپولیس منتشر می‌شود .این اسامی تا چه حد صحت دارد؟
هنوز چنین لیستی تنظیم نکرده‌ام و اخبار منتشر شده در این باره شایعه است. فهرست سال آینده را من، اعضای کادرفنی و مدیریت باشگاه مشخص می‌کنیم نه رسانه‌ها و مطبوعات 
 

بازی برابر آلومینیوم هرمزگان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بازی برابر تیم‌هایی از رده‌های پایین‌تر همیشه سخت تر است. آنها با تمام قوا می‌آیند و می‌خواهند که بدرخشند، زیرا روبه‌رو شدن با پرسپولیس انگیزه بازیکنان این تیم را افزایش می‌دهد.
 

 همین روحیه حریف ممکن است چند مصدوم روی دست شما بگذارد! آیا نگران چنین مساله‌ای نیستید؟
تلفات در راه رسیدن به هدف بزرگی مثل قهرمانی در جام حذفی مهم نیست. ما روز جمعه با تمام قوا به میدان می‌رویم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم
  

اسکلت فعلی پرسپولیس برای فصل آینده حفظ می‌شود ؟
هنوز هیچ تصمیمی برای این مورد نگرفته‌ایم. فعلا 28 بازیکن آماده داریم که کاملا از آنها راضی هستیم
  

تیم پرسپولیس را از حالا در مرحله بعدی جام حذفی ببینیم؟
بگوویچ استاد من است و آشنایی کاملی از تاکتیک‌های ایشان دارم. بنابراین با تمام قوا برابر شاگردان وی حاضر می‌شویم تا صعود به مرحله بعدی جام حذفی را جشن بگیریم.
 

منبع:سایت گل 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد